Hij ziet er na een jaar nog als nieuw uit! Heb hem gekocht voor maar 65,- Het enige nadeel is dat dat zachte 'kussentje' bij je voorhoofd er voor zorgt dat je voorhoofd gaat zweten, verder is die erg fijn
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hij ziet er na een jaar nog als nieuw uit! Heb hem gekocht voor maar 65,- Het enige nadeel is dat dat zachte 'kussentje' bij je voorhoofd er voor zorgt dat je voorhoofd gaat zweten, verder is die erg fijn
Maar ik vind het een goede cap! Echt een aanrader!
Welke kleur heb jij gekozen, TS? Chouchou schreef:Ik ben toevallig ook vanmiddag wezen passen, de challenge wordt het sowieso. Nu nog de kleur kiezen, het wordt de grijze of de blauwe met bruin. De grijze is in het echt gelukkig veel donkerder (vond ik fijn), nu past die goed bij mijn zwarte tuig en rijschoenen, en mijn lievelingsbroek is ook grijs. Die cap past dus misschien wel het beste bij mijn vaste outfit en is een veilige kleur. De blauwe met bruin daarentegen vind ik een hele mooie kleurencombinatie, maar past minder bij mijn outfit. Blauw heb ik helemaal niks van (maar goed, wie heeft er dan ook wel een blauw zadel of blauwe laarzen!?), afgezien van shirts natuurlijk. En een blauwe rijbroek kan ik ook nog kopen haha. Bruin heb ik ook nauwelijks, wel een bruine winterjas en een bruine rijbroek, maar die draag ik niet ontzettend vaak.
Ik vind de kleurkeuze dus nog best moeilijk, eerst wilde ik gewoon sowieso de grijze nemen maar toen maakte ik de fout door ook de blauwe even te willen passenWelke kleur heb jij gekozen, TS?