Welke cap?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Welke cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 18:39

Ik zelf heb de Harry's Horse Pro Plus cap, erg fijne cap *D Hij ziet er na een jaar nog als nieuw uit! Heb hem gekocht voor maar 65,- Het enige nadeel is dat dat zachte 'kussentje' bij je voorhoofd er voor zorgt dat je voorhoofd gaat zweten, verder is die erg fijn :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 11:36

Woensdag ga ik naar Divoza om een cap op te halen :) Ik kijk daar ook gewoon welke het lekkerst zit, als hij mooi is, is dat leuk meegenomen

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:39

SindyKaya schreef:
Woensdag ga ik naar Divoza om een cap op te halen :) Ik kijk daar ook gewoon welke het lekkerst zit, als hij mooi is, is dat leuk meegenomen

Dat is heel slim, lekker zitten is belangrijker dan het uiterlijk :)

maximebailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:40

Zonder twijfel Uvex !! Ik heb hem ook en je voelt hem niet op je hoofd. Hij zit zoooo fijn !!!

kikifleurx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:42

Eerst zou ik inderdaad zo als zsomige mensen al zeggen ff naar de winkel gaan passen, en as ze allemaal eigelijk wel lekker zitten vind ik Harry's Horse Challenge Sparkle cap het mooist maar dat moet je eigelijk ook zelf beslissen want het is jou smaak en niet de mijne. :)

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 11:47

Ik heb de Harry's Horse Challenge Sparkle cap gehad, tot ik op mijn hoofd viel en mijn pony daarna nog tegen mijn hoofd aan trapte... Toen leek hij niet zo veilig meer, ookal zag je niks van de buitenkant!
Maar ik vond hem altijd erg fijn! Omdat ik deze cap nog een keer wou omdat hij gewoon fijn was wouden we hem kopen maar was hij helaas niet in de goede maat. :( Maar ik vind het een goede cap! Echt een aanrader!

Brittxxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 16:26

Ik heb goede ervaringen met een cap van het merk Global! :)

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:01

Ik heb de HH Chinook en ben er erg tevreden over :))

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 11:17

Ik heb de harry horse challenge cap gekozen! Hij zit erg lekker en is erg licht :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 14:38

Ik ben toevallig ook vanmiddag wezen passen, de challenge wordt het sowieso. Nu nog de kleur kiezen, het wordt de grijze of de blauwe met bruin. De grijze is in het echt gelukkig veel donkerder (vond ik fijn), nu past die goed bij mijn zwarte tuig en rijschoenen, en mijn lievelingsbroek is ook grijs. Die cap past dus misschien wel het beste bij mijn vaste outfit en is een veilige kleur. De blauwe met bruin daarentegen vind ik een hele mooie kleurencombinatie, maar past minder bij mijn outfit. Blauw heb ik helemaal niks van (maar goed, wie heeft er dan ook wel een blauw zadel of blauwe laarzen!?), afgezien van shirts natuurlijk. En een blauwe rijbroek kan ik ook nog kopen haha. Bruin heb ik ook nauwelijks, wel een bruine winterjas en een bruine rijbroek, maar die draag ik niet ontzettend vaak.

Ik vind de kleurkeuze dus nog best moeilijk, eerst wilde ik gewoon sowieso de grijze nemen maar toen maakte ik de fout door ook de blauwe even te willen passen :P Welke kleur heb jij gekozen, TS?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 14:40

Chouchou schreef:
Ik ben toevallig ook vanmiddag wezen passen, de challenge wordt het sowieso. Nu nog de kleur kiezen, het wordt de grijze of de blauwe met bruin. De grijze is in het echt gelukkig veel donkerder (vond ik fijn), nu past die goed bij mijn zwarte tuig en rijschoenen, en mijn lievelingsbroek is ook grijs. Die cap past dus misschien wel het beste bij mijn vaste outfit en is een veilige kleur. De blauwe met bruin daarentegen vind ik een hele mooie kleurencombinatie, maar past minder bij mijn outfit. Blauw heb ik helemaal niks van (maar goed, wie heeft er dan ook wel een blauw zadel of blauwe laarzen!?), afgezien van shirts natuurlijk. En een blauwe rijbroek kan ik ook nog kopen haha. Bruin heb ik ook nauwelijks, wel een bruine winterjas en een bruine rijbroek, maar die draag ik niet ontzettend vaak.

Ik vind de kleurkeuze dus nog best moeilijk, eerst wilde ik gewoon sowieso de grijze nemen maar toen maakte ik de fout door ook de blauwe even te willen passen :P Welke kleur heb jij gekozen, TS?

Ik heb de blauw met bruin! :D