Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
SamLoveRoos schreef:[...] vond de chaps niks > leren model met de rits van boven naar beneden zonder rits-dicht-hou-dingetje dus de rits ging open met rijden... [...]
jorika1986 schreef:Je moet echt goed kijken in de winkel zelf.
Sommige spullen zijn wel goed, maar sommige spullen zijn echt van een bagger kwaliteit!
Dus zelf even goed in de handen nemen.
De EJ fleece dekens zijn flinterdun bijvoorbeeld en daar prik je bijna zo met vinger doorheen.
xx_Lyzet schreef:Altijs goede ervaringen mee. Zelfs met de laarzen, zijn super.
Maar had vorig jaar een rijbroek gekocht was 115 euro, hele leuke/nette rijbroek. Dus maar iets van 4 keer aangehad omdat ik er zuinig op ben.... En de ritsen zijn gewoon kapot!! :-S ... Kan geem bonnetje meer vinden oid, meestal bewaar ik zulke dingen wel....Maar nu.... :'(
Gabbe schreef:xx_Lyzet schreef:Ja, en heb eigenlijk altijd m'n klantenkaart gebruikt.
Ga eens even een PBtje sturen naar EJ..
Je moet langs gaan via de email deden ze moeilijk en in de winkel was er niks aan de hand was voor ons een uurtje rijden dus was de gok wagen en gelukkig deden ze helemaal niet moeilijk.
er zowel door en klittenband met stiksel alles los.xMriit schreef:Ik ben zeker NIETtevreden over de laars van het ej-merk.
Heb een aantal maanden terug een paar laarzen daar gehaald, net 1uurtje mee gereden, en hup de hak scheurt meteen los. dezelfde week terug gegaan, en kreeg toen te horen:
"kom over een paar maanden maar terug, en dan kijken we of het verder kapot is. het is nu niet ver genoeg kapot om te laten maken. wie weet krijg je dan wel nieuwe of misschien geld terug."
we hebben ze een week geleden terug gebracht, en ben benieuwd wat ze zullen zeggen.
stiekem hoop ik op geld terug, om dan vervolgens naar een ruitersportzaak hier in de buurt te rijden.
dus ik de hele set uit de auto om terug te brengen, was ook kunt niet goed. Uiteindelijk na lang zeuren een hele nieuwe set mee gekregen
Gabbe schreef:xx_Lyzet schreef:Ja, en heb eigenlijk altijd m'n klantenkaart gebruikt.
Ga eens even een PBtje sturen naar EJ..
Je moet langs gaan via de email deden ze moeilijk en in de winkel was er niks aan de hand was voor ons een uurtje rijden dus was de gok wagen en gelukkig deden ze helemaal niet moeilijk.