Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Robijntjah schreef:Omdat de singelgroeve veel verder naar voren ligt dan haar schouder. Neem ik geen voor singel zal mijn zadel zichzelf naar voren trekken ...
17" is geen optie helaas.

nombrado schreef:oja, als tip, voor je lange benen (herkenbaar) is het fijn met een beenwrong op het zadel (dus niet onder het zweetblad) waar je je been achter legt. Of een zadel met weinig wrong (alleen heb je dan weer minder steun)
Robijntjah schreef:Omdat de singelgroeve veel verder naar voren ligt dan haar schouder. Neem ik geen voor singel zal mijn zadel zichzelf naar voren trekken ...
17" is geen optie helaas.

Robijntjah schreef:Nou, vandaag is de eerste zadelmaker geweest, Massimo viel voor mij zelf af, lag goed op het paard maar was te breed voor mijn heup en te weinig wrong. Hierna Harry Dabs geprobeerd, al een stap in de goede richting. Hierna een model van custom, wauw! Deze kon ze helaas op deze manier niet op proef meegeven maar ze gaat even contact opnemen met custom zelf om het een en ander te veranderen aan het zadel en dan komt ze volgende week terug.
Morgen komt Hans de Haas.
Robijntjah schreef:Wrong waar mijn been achter ligt?
Sowieso kwam mijn knie vrij veel over het zweetblad heen en ik hou echt van een stevige zit. In de massimo was ik veel te onzeker, voelde alsof ik bij ieder pasje opzij er zo af zou kukelen