welke kleur bandages?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:27

Bandages zijn niet goed voor de benen :n. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.
Waarom koop je geen goed ademende peesjes?

xPearl

Re: welke kleur bandages?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:53

Ik zou inderdaad bandages in de kleur zoeken van je dekje. Aangezien je met n wit dekje rijdt, zou ik witte bandages doen. Maar gewoon met rijden, of foto's maken enz, is een blauwe kleur, of knalrood echt wel gaaf! Maar ik zou dan voor de wedstrijden gewoon witte bandages kopen :)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:58

EskeGirl schreef:
Bandages zijn niet goed voor de benen :n. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.

Waarom moet er altijd op bokt gezeken worden over bandages?
Ze vraagt welke kleur, niet of ze bandages of niet moet kopen.

Ik zou voor wedstrijd altijd voor witte gaan. Blauw staat echt niet mooi vind ik.
Ik pak witte bandages voor wedstrijd met goed weer, met slecht weer pak ik pijpkousen want regen en bandages is geen goede combi.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 18:36

Op mijn schimmel stond wit erg mooi, dat was ook zo'n lichte schimmel. Creme vond ik echt lelijk staan, donkerblauw of zwart zijn chique.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:18

noorhermans1 schreef:
EskeGirl schreef:

Ze vraagt welke kleur, niet of ze bandages of niet moet kopen
Ik zou voor wedstrijd altijd voor witte gaan. Blauw staat echt niet mooi vind ik.
Ik pak witte bandages voor wedstrijd met goed weer, met slecht weer pak ik pijpkousen want regen en bandages is geen goede combi.

Omdat ik het idee heb dat je dan beter iets beters en moois kan kopen ipv je geld verspillen aan een paar lapjes stof :)

Regendans

Re: welke kleur bandages?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:22

Ja en andere mensen willen bandages, iedereen heeft z'n eigen keuzes, niet?
Elke bescherming word warm, als ik met bandages rij is het echt niet warmer als met peesbescherming.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:25

noorhermans1 schreef:
EskeGirl schreef:

Ze vraagt welke kleur, niet of ze bandages of niet moet kopen.

Omdat ''bokt'' advies wilt geven?! :')

Ik zou geen bandages doen TS, maar een leuke kleur beschermers! Inderdaad om de reden dat bandages echt niet goed zijn. Peesbeschermers beter ook niet gebruiken als het niet nodig is.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:30

Wit bij een wit paard vind ik nooit zo mooi. Ik denk dan dat zwart leuker is omdat al je andere spul ook zwart is, maar stiekem vind ik donkerblauw mooier. :+

Jongens, ze vraagt hier niet naar of bandages goed zijn of niet, ze vraagt naar welke kleur leuker staat bij haar paardje. Er is vast wel een ander topic daarover te vinden (en anders maak je er een aan)

Edit; zag hier ook bordeauxrood of grijs staan.. Om het meer bij wedstrijd te houden vind ik grijs wel wat, maar bordeauxrood is ook heel mooi *wil alle kleuren*

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:34

laraxXxemma schreef:
Wit bij een wit paard vind ik nooit zo mooi. Ik denk dan dat zwart leuker is omdat al je andere spul ook zwart is, maar stiekem vind ik donkerblauw mooier. :+

Jongens, ze vraagt hier niet naar of bandages goed zijn of niet, ze vraagt naar welke kleur leuker staat bij haar paardje. Er is vast wel een ander topic daarover te vinden (en anders maak je er een aan)

En zo zijn er tig andere mensen die naar iets anders vragen, maar andere reacties krijgen omdat mensen reageren in het welzijn van het paard en met oog op de toekomst (zoals bij bandages eerder peesblessures bijvoorbeeld).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 20:36