. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.Waarom koop je geen goed ademende peesjes?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
EskeGirl schreef:Bandages zijn niet goed voor de benen. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.
Waarom koop je geen goed ademende peesjes?
noorhermans1 schreef:EskeGirl schreef:Bandages zijn niet goed voor de benen. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.
Waarom moet er altijd op bokt gezeken worden over bandages?
Ze vraagt welke kleur, niet of ze bandages of niet moet kopen
Ik zou voor wedstrijd altijd voor witte gaan. Blauw staat echt niet mooi vind ik.
Ik pak witte bandages voor wedstrijd met goed weer, met slecht weer pak ik pijpkousen want regen en bandages is geen goede combi.
noorhermans1 schreef:EskeGirl schreef:Bandages zijn niet goed voor de benen. Houden alleen maar warmte vast (slecht voor pezen) en geven nauwelijks bescherming.
Waarom moet er altijd op bokt gezeken worden over bandages?
Ze vraagt welke kleur, niet of ze bandages of niet moet kopen.
Ik zou voor wedstrijd altijd voor witte gaan. Blauw staat echt niet mooi vind ik.
Ik pak witte bandages voor wedstrijd met goed weer, met slecht weer pak ik pijpkousen want regen en bandages is geen goede combi.

laraxXxemma schreef:Wit bij een wit paard vind ik nooit zo mooi. Ik denk dan dat zwart leuker is omdat al je andere spul ook zwart is, maar stiekem vind ik donkerblauw mooier.
Jongens, ze vraagt hier niet naar of bandages goed zijn of niet, ze vraagt naar welke kleur leuker staat bij haar paardje. Er is vast wel een ander topic daarover te vinden (en anders maak je er een aan)