Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
casperzazoe schreef:G*dver. Zadel 1,5maand geleden gekocht, de staleigenaar heeft er echt wel verstand van. Toch niet![]()
Ik vond het zelf ook al niet geweldig liggen, maar als ik van verschillende mensen hoor dat het prima ligt, zal het wel aangezien ik er niet veel verstand van heb.
Maargoed, dan ben je ongeveer 30 euro kwijt aan je zadelmaker, en dan weetje alleen waar die slecht ligt. en dan? hoeveel ben je dan nog kwijt aan aanpassing oid..
casperzazoe schreef:Even om veel gedoe te voorkomen, tuurlijk wil ik een goed passend zadel erop. Maar ik heb het geld er niet voor en dat heb ik ook echt 1 2 niet bij elkaar. mocht er dan nog een nieuw zadel bijkomen, ben je natuurlijk helemaal veel kwijt en dan kan ik niet betalen met mn weekend bij baantje.
Ik heb dit zadel voor 50 euro kunnen overkopen, omdat ik op het andere zadel totaal niet kon zitten wat ook niet fijn is voor het paard.
Ik zal is rond kijken of er niet iemand in de buurt zit met echt verstand ervan, die mij kan vertellen of een bontje goed genoeg is of ik er toch het andere zadel weer op moet gooien.
casperzazoe schreef:Eigenaar kan er niet naar toe ivm veel prive omstandigheden.
En haar stil zetten, of niet rijden in iedergeval is geen oplossing voor haar want dan zit er zo veel energie in. Zonder zadel is ook niet veilig.
Voor een korte tijd zou het wel kunnen, maar eerder ik genoeg geld ervoor heb zijn we weer een paar maanden verder
Mn ouders zullen mij hierin niet sponseren helaas
MarjanB schreef:Ik denk dat je dit zadel met aanpassen niet goed krijgt. Wat is er mis met het zadel van de eigenaar? Kan je de eigenaar niet bellen wat hij/zij wil? Eventueel kan je beide zadels inruilen en 1 zadel er voor terug?
casperzazoe schreef:MarjanB schreef:Ik denk dat je dit zadel met aanpassen niet goed krijgt. Wat is er mis met het zadel van de eigenaar? Kan je de eigenaar niet bellen wat hij/zij wil? Eventueel kan je beide zadels inruilen en 1 zadel er voor terug?
Zadel van haar is veel te groot voormij waardoor mn zit weinig meer is ennik ook niet meer stevig zit (en dat is niet handig aangezien ze nog wel eens flink wil bokken etc)
Probleem is dat ik dit zadel ook niet verkocht ga krijgen denk ik.. Geen idee hoeveel inch het is.
Er zijn trouwens pads die achter hoger zijn dan voor, zou dit een TIJDELIJKE oplossing kunnen zijn? Aangezien het dan maar erg weinig ruimte inneemt voor.