Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sardis schreef:Letsdunit schreef:Ik heb ze onder een 300grams Bucas deken staan, gaat prima. Wat voor maat zoek je ?
Ik zoek maat 110 of 115, ik ga denk ik toch maar voor die 400 grams.
Dan heb ik een regendeken, zweetdeken, 200 grams en 400 grams. Ik denk dat ik daar al een heel eind mee kom.
Dispar_Vulgo schreef:Inderdaad groeit dat haar op de hals echt niet zo snel terug.
Met die dekens die je nu hebt, kom je al een heel eind hoor. Gewoon 200 gram opdoen na het scheren en als het kouder word, doe je die fleecedeken of regendeken onder je dikke deken.
Als je pony echt een koukleum is, dan kan je dan altijd nog een 300/400 grams deken kopen!
Citaat:Ik weet niet of je op je shet rijdt of er mee gaat mennen... maar vergeet een uitrij regendeken niet.... als het regent dan moet je toch iets ophebben, anders is je shet nat van de regen en kun je niet zomaar je dekens opleggen.
Sardis schreef:Dispar_Vulgo schreef:Inderdaad groeit dat haar op de hals echt niet zo snel terug.
Met die dekens die je nu hebt, kom je al een heel eind hoor. Gewoon 200 gram opdoen na het scheren en als het kouder word, doe je die fleecedeken of regendeken onder je dikke deken.
Als je pony echt een koukleum is, dan kan je dan altijd nog een 300/400 grams deken kopen!
Denk dat ik er dan een onderdeken van 100, 200 of 300 grams bij koop om onder mijn 200 grams of regendeken te doen. Hij gaat 's winters namelijk elke dag gewoon naar buiten, van 8 a 9 uur 's ochtends tot 16 of 21 uur 's avonds (midden in de winter 16 u en in de herfst en lente tot 21 u).
Is het dan het verstandigste om voor een 100, 200 of 300 grams onderdeken te gaan?