Wie heeft ervaring met de Horseware vliegendekens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Wie heeft ervaring met de Horseware vliegendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:37

SIH heeft inderdaad geen losse hals.

Ik deed eerst de oren door die gaatjes, maar paardlief vond dat niet fijn, volgende dag altijd de oren er weer uit. Dus gewoon hals naar voren en klaar. Maar die heeft dan ook geen last van zomereczeem.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 12:02

Zonnetje81 schreef:
Hoe maken jullie de rambo vliegendeken sweetitch hoody deken vast?

Ik gebruik niet het masker wat erbij zit, daar verzuipen de mijne in :+ Heb een ander merk.
Maar doe dan eerst het masker, die is heel mooi dun op het kopstuk. Dan de SIH, en daarover het halster. Die ouwe draak van me deed ook steeds pogingen de oren uit die hals te krijgen :D en zo lukt haar dat tot nu toe niet. Maar zelfs met de oren eruit blijft hij mooi liggen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:08

Ik heb ook een ander masker.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:13

PLK schreef:
Bij ons twee onder de rambo flyprotector, supersterk! Ik heb er ook de liner bij voor als t veel regent of felle zon. En losse hals. De vliegendeken valt ruim, de liner kan n maatje groter. Er zit n vfrontsluiting op dus fijn met grazen. Drie banden onder de buik dus met rollen geen probleem. Ze zijn beige dus vies valt niet op. Ik spuit ze gewoon soms ff schoon en spray er als r echt veel mugjes zijn gewoon wat hertshoornolie op, zo blijven de steekbeesten ver uit de buurt (benen en hals) Ik merk hier dat de paardjes normaal lievet geen deken opkrijgen, maar als ik met deze kom gaan ze klaar staan. Ze hebben dus wel id gaten dat ze hiermee n stuk rustiger staan te grazen :-)

Hier ook ervaring met de Rambo protector! Is jaaaaren mee gegaan.
Zelf deed ik hem af en toe in de wasmachine.
Mocht je behoefte hebben aan een tweedehands; ik weet er eentje te koop :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:50

Wat ik me afvraag, is het bij jullie ook dat de sweetitch de haren op het lijf afschuurt? Ze worden dof en ruw. Ik heb bij de overige dekens van horseware juist dat ze mooi glad en glanzend eronder uit komen. Hier baal ik wel van... -O-
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 27-05-14 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:51

Nee had ik nooit last van.