Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rambo en rhino, ik zweer erbij Mikkee schreef:Hier ook de Amigo geprobeerd. Super pasvorm voor mijn merrie, maar helaas te slechte stofkwaliteit voor mijn spelende/slopende ruintje die erbij staat. Binnen een maand hingen de repen er letterlijk aan...
De Rambo heeft een sterkere stof begrijp ik?
Nieuwe Duo en testpaard Felix.
Glen94 schreef:let wel op bij de rambo neem een maatje kleiner.
rina schreef:kijk gewoon wat op jou pony goed ligt. Voor de ene is dat merk X voor de ander merk YWij kunnen eigenlijk alleen onze ervaringen met bepaalde merken geven. Het is geen garantie dat het ook voor de jouwe werkt
Yvank_ schreef:@Rina als ze normaal 195 hebben en nu allemaal 6.3 dan heb je dus wel een maat kleiner he.. De 6.3 is 190 en 6.6 198.

. Yvank_ schreef:@Rina als ze normaal 195 hebben en nu allemaal 6.3 dan heb je dus wel een maat kleiner he.. De 6.3 is 190 en 6.6 198.
maar het was laat en ik had me een avond achter de rug
Volwassen hengst van de buren uitgebroken en vast van plan mijn merries te dekken.
liberia schreef:Animo 1200D of Rhino met onderliners. Supersysteem! Ik gebruik ze beide. Goede kwaliteit en het scheelt enorm in opbergruimte. Ook kun je de onderliners zelf wassen. Vind het zelf prettig dat ik dit tussendoor kan doen. Is het net alsof paard weer een schone deken heeft.
rina schreef:Yvank_ schreef:@Rina als ze normaal 195 hebben en nu allemaal 6.3 dan heb je dus wel een maat kleiner he.. De 6.3 is 190 en 6.6 198.
Grinnik foutje bedanktmaar het was laat en ik had me een avond achter de rug
Volwassen hengst van de buren uitgebroken en vast van plan mijn merries te dekken.
Maar dan nog vind ik ze niet echt veel groter vallen. 6.3 wordt in de maattabellen gelijk gemeten met die 195 het is nl 191 cm off gemeten. Die 4 cm in de onderlengte ga je niet zo erg merken. maar dat is dan wrs ook omdat mijn paarden van zichzelf nogal veel body hebben