85 voor controle en vulling, ben alleen op zoek naar een andere ivm sindsdien regelmatig losschieten van mijn zweetblad. Nu door een ander laten maken en probleem is opgelost, zweetblad had ze vastgeniet... Bijzondere actie.
Dus ben nog op onderzoek uit voor een nieuwe zadelmaker.
Mmmh als ik dit zo hoor ga ik ook op zoek naar een andere. Hij heeft enkel mijn 2 zadels bekeken en tijdens het rijden bekeken en toen advies gekregen (1 zadel paste niet, andere paste nu nog wel). Hij deed iets van 6 paarden op stal maar moest toch 75 euro per paard betalen. Hij had ook geen enkel zadel mee en daar zou ik een nieuwe afspraak voor moeten maken (en dus weer 75 euro moeten betalen)
frisian_love
Geplaatst: 01-04-14 17:59
Giolli schreef:
frisian_love schreef:
E30,=, dat is dan wel bij ons op stal, dus met veel tegelijk
En dan moet ie nog de stal binnenlopen, of wat heb je dan precies?
Dat is inclusief opvullen en alles, dus echt niet duur
weet niet heb bij dit zadel pas 1 keer laten komen maar gaat allenmaal via me ouders maar was lang geen 150 bij mij en hij heeft na gekeken. En opgevuld teplaatsen dus was voor mij iets duren dan stalgenoten van me. want die ging hem op halen. maar was rond de 80 miss was minder maar zouwe niet weten.
Laatste keer betaalde ik 50 euro per zadel. Plus nog voorrijkosten, maar dit hadden we gedeeld met een groep. Die vrouw hanteert een standaard prijs van 50 euro voor opvullen (tenzij het zadel mee moet om aan te passen) en als het zadel goed is hoeft er alleen voorrijkosten betaald te worden.
Ik moet zeggen dat ik zelf belangrijk vindt wat voor werk de zadelmaker aflevert dan de prijs. Al moet ik zeggen dat ik bij mijn zadel maker niks hoef te betalen wanneer niets hoeft te gebeuren. Voor rest als ik hier zo lees is die 10 a 15 euro duurder.