Ik twijfel zo erg..!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Ik twijfel zo erg..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:12

Ik kijk er nooit naar of dingen van hetzelfde merk zijn, ik ben tevreden als de kleuren leuk bij elkaar staan en of de stijl een beetje hetzelfde is :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 17:19

Een Barefoot is een goed merk en ze zijn redelijk vaak tweedehands te koop. Daar kan je je in principe geen buil aan vallen.

Ik kijk er nooit naar of mijn harnachement van hetzelfde merk is. Sommige merken zijn beter in het een dan in het ander.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 17:28

Hihi oké :) Ik vind nml de bitloze hoofdstellen van Barefoot iets te western-achtig. Ik vind dit super mooi maar het past niet supergoed bij mij (laarzen, cap, kleding etc.). Het hoofdstel van Fra is net een bithoofdstel alleen dan zonder bit ;)

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 17:28

Denken jullie trouwens dat dit mooi is bij mijn pony en mij?
Ik heb zwarte laarsjes en chaps, cap en eventueel (bij echt koud weer) zwarte handschoentjes.
Ik heb een donkergrijze rijbroek, en een zandkleurige. (en komt er ooit misschien nog wel eentje bij ;) )

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 17:32

Maflinger_S schreef:
Een Barefoot is een goed merk en ze zijn redelijk vaak tweedehands te koop. Daar kan je je in principe geen buil aan vallen.

Ik kijk er nooit naar of mijn harnachement van hetzelfde merk is. Sommige merken zijn beter in het een dan in het ander.

Oké :) Ja klopt, ik veel over Barefoot gehoord, vooral over de zadels! Ik zou dan voor een Cheyenne gaan, en dan maat 1, en pommel waarschijnlijk een M :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 09:51

Ik zou persoonlijk liever afgaan op iets wat echt goed is, dan het te kopen omdat het goedkoop is. Ze zeggen niet voor niets dat goedkoop duurkoop is.. Denk goed na over wat je prioriteit heeft ;)

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:00

Renee1991 schreef:
Ik zou persoonlijk liever afgaan op iets wat echt goed is, dan het te kopen omdat het goedkoop is. Ze zeggen niet voor niets dat goedkoop duurkoop is.. Denk goed na over wat je prioriteit heeft ;)

Ja klopt :) Maar het goedkope heeft toch in eerste instantie mn voorkeur... Maar als ik dan ff goed nadenk, wil ik toch kwaliteit :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:04

als je dat zadel echt wil, dan zou ik zeggen koop em. zoek dan ff een touwhalster, die zijn vaak niet zo heel duur en ook prima als hoofdstel te gebruiken

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:07

Zorg dat je een goede pad gebruikt onder je (toekomstige) boomloze zadel.
En een FRA Pardoes (sidepull) is een prima hoofdstel.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:07

Ik heb van mijn ouders geld gekregen, omdat ik de laatste tijd overal wat heb gewerkt heb ik nu al 100 euro! Ik koop hier het hoofdstel van, of ik spaar nog iets verder (of ik leg het geld erbij) en koop het zadel :)
Over het touwhalster: Met het touwhalster is ze minder makkelijk te rijden, en met een hoofdstel beter :)
Laatst bijgewerkt door Mirjam1202 op 25-03-14 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:08

TurdusMerula schreef:
Zorg dat je een goede pad gebruikt onder je (toekomstige) boomloze zadel.
En een FRA Pardoes (sidepull) is een prima hoofdstel.

Ja idd! Ik wil graag een zadel kopen, waar al zo'n pad bij zit :) Zijn hier nog veel verschillende in?

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 14:31