Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik vind nml de bitloze hoofdstellen van Barefoot iets te western-achtig. Ik vind dit super mooi maar het past niet supergoed bij mij (laarzen, cap, kleding etc.). Het hoofdstel van Fra is net een bithoofdstel alleen dan zonder bit
Maflinger_S schreef:Een Barefoot is een goed merk en ze zijn redelijk vaak tweedehands te koop. Daar kan je je in principe geen buil aan vallen.
Ik kijk er nooit naar of mijn harnachement van hetzelfde merk is. Sommige merken zijn beter in het een dan in het ander.
Ja klopt, ik veel over Barefoot gehoord, vooral over de zadels! Ik zou dan voor een Cheyenne gaan, en dan maat 1, en pommel waarschijnlijk een M
Renee1991 schreef:Ik zou persoonlijk liever afgaan op iets wat echt goed is, dan het te kopen omdat het goedkoop is. Ze zeggen niet voor niets dat goedkoop duurkoop is.. Denk goed na over wat je prioriteit heeft
Maar het goedkope heeft toch in eerste instantie mn voorkeur... Maar als ik dan ff goed nadenk, wil ik toch kwaliteit