Zadelmakerij de Gouden Naald.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marjor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:04

Ik ben ook erg tevreden. Goed zadel aangemeten, zeker niets aan gesmeerd, heeft de tijd genomen. Mocht ik straks een springzadel nodig hebben, bel ik hem zeker weer.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Zadelmakerij de Gouden Naald.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:37

HAR -> ED

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal schopjes verwijderd, het is niet nodig om je topic zo snel omhoog te schoppen voor reacties.
Daarnaast is het topic verplaatst naar ED, let daarom goed op de regels die hier gelden voordat je een bericht plaatst.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 08:43

Ook ik ben niet tevreden. Had mijn zadel van mijn vorige paard in zijn handen en zij bij mijn nieuwe paard ja moet wel passen. (zonder dat het er nog op had gelegen...) wel goed ervaringen met maaike rispens

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:53

ha celine grappig stond tot voor kort met mijn 2 paarden bij je op stal:) Ik had voor beide een zadel bij hem vandaan, ik vond dat ze echt de tijd namen en toen ik het zadel niet goed vond liggen omdat hafje wat breder was geworden kwamen ze gelijk terug voor herstel.
Lastige is dat iedereen wel een eigen mening heeft wat het voor jou als vraag niet makkelijker maakt

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 11:40

Mijn singelstoten moeten ook vervangen worden, ik was van plan dit via hun te doen, maar kreeg slecht contact. Ben wel tevreden over het zadelpassen vorig jaar. Dus denk dat ik het nogmaals probeer.
Is zadelservice nederland geen optie voor je? Hoorde daar goede dingen over.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:35

Mijn ervaring met hem heeft meer te maken met het aanmeten van zadels dan het opvullen, maar ik zou kiezen voor zadelservice nederland, deze dames zijn goed opgeleid en hebben verstand van zaken.
Als het zadel echt niet meer past dan zeggen ze dat ook en gaan ze niet eerst vullen om toch nog wat aan je te verdienen.