Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Borriee schreef:Maar kun je bij divoza ook laten passen met je eigen zadel? want ik heb nu dus een eigen zadel, en als divoza dan kan passenzou ideaal zijn.
En nee, hier is nog geen zadelpasser bij geweest, daarom is het ook eigenlijk geen "eigen" zadel, maar een bijna eigen zadel, ik heb het nog niet gekocht. De persoon die ernaar heeft gekeken heeft wel aardig wat ervaring qua ruggen en zadels, alsnog geen zadelpasser en daar ben ik me bewust van
Liamssfork schreef:Wendybrian schreef:Is het een idee om met zo een lad met beugels eraan te rijden?
Of eerst een paar weken te longeren tot je bespiering opgebouwd heb?
Verder is mijn ervaring met pads dat ze niet werken,schuifen, broeien en niet veel beter werken dan ze zouden moeten.
Een barebackpad met beugels? Heeeel slecht voor de drukverdeling en het is dus ook absoluut niet de bedoeling dat er beugels aan zitten.
Ts, ik heb geen verstand van boomzadels dus kan je niet heel ver op weg helpen.. Maar ik denk dat het zeker wel een slim plan is om het idee van de pad voor te leggen bij de zadelmaker. Het klinkt vrij logisch ook, dus neem aan dat het wel iets zou moeten helpen. Maar nogmaals, heb er verder écht geen verstand van. Veel succes verder!
.