Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Joolien schreef:In hoeverre zou een singel of zadel het achterbeen kunnen belemmeren is denk ik de vraag en ik zou zeggen dat dit eerder vanuit de rug komt dan vanuit de buik. Ik zou dus denken dat het zadel niet goed is aangepast, niet lekker ligt en daardoor voor verzet zorgt en problemen in het lijf. Zo'n verandering door een singel lijkt me sterk, dan zou je denken dat ze dat meteen meoten laten zien. Een zadel moet altijd nog even vormen na het bijvullen, misschien zit er iets niet helemaal goed.
[***] schreef:Joolien schreef:In hoeverre zou een singel of zadel het achterbeen kunnen belemmeren is denk ik de vraag en ik zou zeggen dat dit eerder vanuit de rug komt dan vanuit de buik. Ik zou dus denken dat het zadel niet goed is aangepast, niet lekker ligt en daardoor voor verzet zorgt en problemen in het lijf. Zo'n verandering door een singel lijkt me sterk, dan zou je denken dat ze dat meteen meoten laten zien. Een zadel moet altijd nog even vormen na het bijvullen, misschien zit er iets niet helemaal goed.
Hier sluit ik me bij aan. Ik heb enige tijd geleden een Fairfax performance singel aangeschaft. O.a. naar aanleiding van de SUPERGEWELDIGE resultaten die ik hier in een topic heb gelezen. Ik was erg sceptisch, met name vanwege de redenen die Joolien hierboven noemt. Ennuh ik heb dus een hele mooie en erg dure singel aangeschaft, met (helaas) 0,0 verschil/resultaat.
Joolien schreef:In hoeverre zou een singel of zadel het achterbeen kunnen belemmeren is denk ik de vraag en ik zou zeggen dat dit eerder vanuit de rug komt dan vanuit de buik. Ik zou dus denken dat het zadel niet goed is aangepast, niet lekker ligt en daardoor voor verzet zorgt en problemen in het lijf. Zo'n verandering door een singel lijkt me sterk, dan zou je denken dat ze dat meteen meoten laten zien. Een zadel moet altijd nog even vormen na het bijvullen, misschien zit er iets niet helemaal goed.
nombrado schreef:wat is dat voor een singel dan? ik ken ze niet
).
Ceriadwen schreef:Wat ik niet snap, and correct me if i am wrong, alles was eigenlijk OK totdat je ging sleutelen aan zadels en met singels?
Citaat:Behalve dat ik het zadel na wilde laten kijken omdat ze me toch wat naar links trok en de vulling vorig jaar is vernieuwd en deze wat ingeklonken was.
)