Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
pien_2010 schreef:Jullie hebben duidelijk andere in- en uitrijdekens als ik. Ik kan mijn dekentje maar op een manier bevestigen namelijk over de kont van het paard dan is er een uitsparing voor het zadel en de dunne flappen links en rechts gaan onder mijn beugelriemen door en voor het zadel komen de twee stukken bij elkaar en met klitte band bevestig je dan de flappen.

pien_2010 schreef:Jullie hebben duidelijk andere in- en uitrijdekens als ik. Ik kan mijn dekentje maar op een manier bevestigen namelijk over de kont van het paard dan is er een uitsparing voor het zadel en de dunne flappen links en rechts gaan onder mijn beugelriemen door en voor het zadel komen de twee stukken bij elkaar en met klitte band bevestig je dan de flappen.
Doanique schreef:Calente schreef:Ik heb een zadel met maar 1 zweetblad. Dus als ik de uitrijdeken op houd met rijden, doe ik mijn beugels er overheen. En als ie na het instappen afgaat dan leg ik hem er gewoon zo op en ga ik zitten, scheelt een hoop gedoe met afdoen.
Eentje?
.