Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Zou binnenkort wat nieuws moeten, maar heb geen idee wat. Zat te denken misschien aan een Dutch Horse Rug te proberen, maar deze is niet 100% waterdicht en dat staat me wat tegen
De hals is ideaal, hij regent nooit in en ze heeft het lekker warm. Volgende keer zeker weer horseware voor mij! Heukeltje schreef:Ik heb alles van Bucas, erg tevreden
Heukeltje schreef:Ik vind de fleece voering juist heel prettig, paarden zweten niet snel onder deze dekens en je kunt ze ook opgooien als de paarden nog niet helemaal droog zijn

fique schreef:Wat ik me afvraag is of jullie paarden de bucas dan niet los krijgen aan de voorkant?
Bij ons pakt hij de voorkant vast.. geeft er een ruk aan en al de klittenband sluitingen zijn weer los. Als er een gesp op had gezeten aan de buitenkant had dit dus niet gekend. Nu is t een leuk spelletje geworden. De voering gaat nu ook kapot daardoor. .
fique schreef:Wat ik me afvraag is of jullie paarden de bucas dan niet los krijgen aan de voorkant?
Bij ons pakt hij de voorkant vast.. geeft er een ruk aan en al de klittenband sluitingen zijn weer los. Als er een gesp op had gezeten aan de buitenkant had dit dus niet gekend. Nu is t een leuk spelletje geworden. De voering gaat nu ook kapot daardoor. .