Dat benen niet zweten onder beschermers zegt niks over het wel of niet warm worden eronder. Daarnaast is air neopreen echt een contradictie, neopreen ademt namelijk echt nauwelijks en ik geloof niet dat de benen onder deze beschermers nou echt koel blijven. Ik heb namelijk zelf die van BR maar ik merk echt geen verschil met de gewone neoprene beschermers van BR. Als je deze beschermers dus wil kopen omdat ze 'koel' blijven, vooral niet doen en zoeken in de duurdere prijsklasse.
Sorry, ik heb de BR air versie, maar bedoelde alsnog te zeggen dat overal waar neopreen in zit het warm wordt, ongeacht of ze zeggen dat het zogenaamd air neopreen is.
Maar TS wil gewoon 1 van deze 3 mét neopreen. Want op de laatste reacties met crossbeschermers en dat neopreen altijd warm is wordt niet gereageerd! Dus spaar je de moeite en laat TS zich vooral misleiden door marketing uitingen als aircooled neopreen!
Ts crossbeschermers gebruik ik zelfs voor mijn dressuurtrainingen, je zou ze juist bij springen kunnen gebruiken. Bedenk vooral voor jezelf wat je wil: lagere prijs maar warm of een hoger bedrag voor een koele en sterke peesbeschermer. Succes!
Over dat misleiden: Bij ons op stal heeft iemand ook air neopreen en ja, ik heb de benen gevoeld na een zware training en het werkt echt ( waren de HH grandprix )