Zadel schuift steeds naar voren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Re: Zadel schuift steeds naar voren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:30

Ik had van de Ts begrepen dat de Albion al een keer door een zadelmaker opgevuld was, maar dat dat niets had geholpen.

Paulusjuh

Re: Zadel schuift steeds naar voren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 15:32

Wellicht dat de oplossing niet in het vullen zit maar dat er een andere manier is?
Afijn, ik weet de oplossing ook niet maar zou eerst eens eengoede zadelmaker laten kijken voordat ik lukraak een ander zadel kocht..

AlexCo95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 16:41

Paulusjuh schreef:
Ik zou sowieso niet zelf maar een zadel kopen endan maar zien of die past. Laat er iemand met verstand en ervaring naar kijken. Wintec lag bijvoorbeeld bij mijn pony totaaaaaaal niet.

Neeee! Dat sowieso niet, altijd passen (liefst zonder sjabrakje eronder).
Dit is ons eerste paard dus toen we haar kochten hadden we niet zoveel verstand van zadels e.d. We dachten: Dit zadel zit goed, hier loopt ze goed onder en zit heerlijk voor ons, dus kopen we hem. Nu weet ik inderdaad wel beter...

AlexCo95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 16:43

Paulusjuh schreef:
Wellicht dat de oplossing niet in het vullen zit maar dat er een andere manier is?
Afijn, ik weet de oplossing ook niet maar zou eerst eens eengoede zadelmaker laten kijken voordat ik lukraak een ander zadel kocht..

Ja en voor die andere manier ben ik dit onderwerp gestart...
Het opvullen is gedaan door iemand met veel verstand en ik zou ook nooit ''lukraak'' een ander zadel kopen..