Dit is mijn nieuwe bruine HB.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
History_ schreef:Ik heb mijn Hulsebos dressuurzadel nog maar een paar maanden maar voorlopig ben ik er heel tevreden vanHet leer is niet van de allerhoogste kwaliteit, maar dat zie je al aan de prijs. Op de sportstal waar ik sta rijdt de grote meerderheid met een Hulsebos, sommigen al jaren en iedereen is er toch tevreden van
PartoutZ schreef:Ik heb een AB en ben echt heel tevrede over het zadel en Arno zijn service!
Als ik negatieve reacties lees dan denk ik bij mezelf; watvoor klant ben je zelf dan?
Maar goed.. Mijn paard is geen makkelijke om een zadel op aan te meten. Dit zijn niet alleen de woorden van Arno, maar van alle zadelmakers die erbij zijn geweest. Conclusie: alle zadels zullen naar voren schuiven! De ene na de andere zadelmaker kwam met ideeen om dit op te lossen. Enkel Arno wist het op te lossen zonder een trucje van een zadeldekje als "klittenband" of het veranderen van de singelstoten zodat het zadel niet meer kon schuiven, maar je vervolgens ook alleen de druk voorop het zadel legt of zelfs een te kleine kamer. Door Arno is mijn paard zoveel ruimer in zijn beweging geworden, puur omdat hij kan bewegen onder dit zadel. Dit neemt niet weg dat we wel even bezig zijn geweest om bij de juiste oplossing te komen. Hij is een jaar aan het puzzelen geweest. Hij is regelmatig terug geweest en heeft aanpassing gedaan aan het zadel. Geheel kosteloos! Over goede service gesproken. Uiteindelijk na een jaar een gloedje nieuw zadel gekregen, ook geheel kosteloos!! De oplossing: de takken van de boom schuin naar achter laten lopen zodat de schoudervrijheid behouden blijft. Dit werd een nieuw zadel, omdat dit makkelijker was dan mijn eerste zadel te "verbouwen". Er heeft ook een andere zadelmaker naar dit zadel gekeken en die kon er niets op aanmerken. Met dit nieuwe zadel schuift het ook totaal niet meer.
Daarom vraag ik me welleens af watvoor persoon de negatieve klanten zijn?? Want ik ben voor Arno ook niet de makkelijkste klant geweest, maar hij is wel een jaar KOSTELOOS voor me aan het puzzelen geweest. Dat noem ik nou super service! En ook mijn paard is er blij mee. Afspraken maak ik overigens via de mail, dat werkt het beste. Ik heb in die drie jaar wel gemerkt dat hij door zijn planner op kantoor zijn schema op de dag ook beter voorelkaar heeft.
Voor mij geen andere zadelmaker meer!