Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:
'
) of zenuwen zou drukken een verkoopspraatje is ten voordele van de micklem, ben ik tot de conclusie gekomen dat het gewoon de pasvorm is wat de micklem tot een succes maakt.
. We doen het allemaal voor de paarden toch
? Anyway, als iemand pikt van iemand uit commercieel belang, gaat dat op een dag toch tegen deze persoon opspelen, daar ben ik van overtuigd.
Cambiar schreef:@gypsy, mijn paard heeft juist een hekel aan strakker aangesnoerde neusriemen. Daarom ben ik ook gaan zoeken. Vooral voor het probleem dat TS haar paardje heeft, zou ik dat ZEKER niet doen.
Ik weet dat men adviseert om bij bitloos de neusriem strakker te doen op sites die info geven over bitloze hoofdstellen, maar weet uit ervaring dat paarden dit gewoon vreselijk vinden. Ik neem als maat dat ze nog moeten kunnen kauwen, doe eens een neusriem strak en je zal zien dat dat bijna niet meer lukt.
De constructie aan de neusriem, plus de positie van de kaakriem moeten zorgen voor de stabiliteit, niet een strak aangesnoerde neusriem.