antislip matje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

katjalove

Re: antislip matje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 11:45

ja haha ik weet het shirley, ik heb hem toen voor heel weinig over kunnen nemen maar nu weet ik dus wel waarom :D
Ik rij zelf niet heel veel omdat de bak nu haast niet te doen is. Maar ik ben wel aan het rondkijken voor een ander zadel maar eerst goed sparen. Ik wil het liefst een zadel waar ik veel steun in heb. Ik zat ook te denken aan een thorowgood Cob T4. Maar boomloos blijft toch een voorkeur hebben. Vandaar dat ik even zo'n matje aanschaf dat als ik een keer wil rijden of mijn bijrijdster dat het zadel dan toch even goed blijft liggen. Het is even een tussenoplossing.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:47

Dan zou ik toch kiezen voor de langere singel, heb je straks bij je andere zadel ook nog wat aan ;)

katjalove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 11:49

ik heb trouwens nog wel een langere singel liggen alleen daar zit geen elastiek in.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:25

welke maat heb je nodig?

Kayouty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:34

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:43

Ik heb ook een boomloos gehad op mijn zeer ronde tinker.
Maar dat schoof toch echt alleen als ik zelf zat te klungelen en niet in balans zat. Zoals met de galop aanleren.
Nu heb ik een massimo en nu kan ik klungelen en het blijft toch liggen. Alleen als hij er bezweet is schuift het nog.
Dus ergens is het dus ook zo dat je zadel dan niet goed past.

Bij de ronde paardjes vind ik elastiek in de singel helemaal niet fijn.