Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snollygoster schreef:Ik heb een zachte hand dus dat komt wel goed. Ik heb twee verschillende hoofdstellen, op het ene (waar ik het vaakst mee rij) zit een dubbelgebroken bustrens met een plat middenstuk, en de andere een dubbelgebroken watertrens met een rond middenstuk. Ik merk tijdens het rijden vrijwel geen verschil tussen de twee bitten, hij blijf sterk en zwaait vaak met zijn hoofd.
Ik ben alvast hele benieuwd om het uit te proberen!
). 
Snollygoster schreef:Neen, het leek me ook geen prettige werking hoe mijn leraar het uitlegde, daarom dat ik me eerst kwam bevragen. Ik heb ook even met hem gebeld ondertussen en hij bedoelde wel degelijk een Myler, hij had gewoon even de twee bitten door elkaar gehaald

EJuniorJoost schreef:de myler die jij zegt (bovenste van die 2 fotos) heb ik ook! rijd super fijn echt een aanrader.
en de gene die zeggen dat het scherp is.. ONZIN! je maakt elk bit zo scherp als je zelf wil

Iris82 schreef:Wat maakt het nou dat de paarden die zwaar in de aanleuning zijn, hier nu goed o te rijden zijn? Doet het ze zeer?

Iris82 schreef:Wat maakt het nou dat de paarden die zwaar in de aanleuning zijn, hier nu goed o te rijden zijn? Doet het ze zeer?

Silence schreef:Voor mij is er een bustrens level 1 onderweg.