Animo paardenspullen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:38

Froos schreef:
ik denk dat ze wil weten waaróm het zo belachelijk duur is, ik ook wel om eerlijk te zijn.

vriendin van mij heeft ook zo'n broek, zit heerlijk volgens haar, maar ik zou er wel eens eentje willen passen om te kijken of ze echt zo geweldig zitten :D

De stof, het sluit echt aan als een 2e huid en je hebt er geen last van

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 10:45

Belachelijke prijzen! Er zijn genoeg kwalitatief goede spullen te koop voor minder geld.
200 euro voor een rijbroek ga ik er niet voor uitgeven. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 11:09

wat ik me voornamelijk afvraag is hoe de prijs kwaliteit verhouding is. Als ik kijk naar de eurostar dekjes die zijn al vrij prijzig en blijven en vallen veel mooier dan de meeste goedkopere. Animo is dik drie keer zo duur dus zouden ze in theorie ook 3 keer zo goed moeten zijn. Maar is er toch maar een beperkte kwaliteit leverbaar aan een product?

Morris

Re: Animo paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 11:39

Materiaal keuze, zou de prijs kunnen bepalen, hoe hoger de kostprijs hoe hoger de verkoopprijs. Ook kan het een strategie zijn, om bepaalde mensen aan te trekken die het product kopen voor de status. (Status symbool).

Maartenn

Re: Animo paardenspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 11:45

Wie weet, als ik de staatsloterij win.. :+