Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar eh.. idd. een zadel dekje met een ondergoed vergelijken.. dat lijkt mij niet zo'n goed plan
ZeSteigert schreef:Ik gebruik mijn dekjes niet als ondergoed, weet niet of jij dat wel doet?
Oke ieder z'n ding, maar ik vind dat er tegenwoordig zoooo overdreven wordt met dit soort dingen.
maximuss schreef:Ik heb idd meerdere dekens per paard maar je vergelijking gaat niet op: ander materiaal; minder bewegingsintensiteit; ed... Dekens worden in verhouding idd minder snel en vuil dan dekje.
Oreo schreef:maximuss schreef:Ik heb idd meerdere dekens per paard maar je vergelijking gaat niet op: ander materiaal; minder bewegingsintensiteit; ed... Dekens worden in verhouding idd minder snel en vuil dan dekje.
Plus dat er nergens gezegd word dat het dekje dagelijks gewassen zou moeten worden...
TS geeft aan het niet te willen gaan wassen i.v.m. mogelijke kreukels omdat het op het oog nooit vies is.... Commentaar hierop was dat je normaal gesproken spullen die op het oog niet vies zijn toch regelmatig, zo niet dagelijks, in de was doet....