Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

esmeerambo schreef:Zijn er hier mensen die misschien weten hoe je chaps weer een goede opknap beurt kan geven? Het zijn van die basic, dus geen leren..
of je maakt ze goed schoom.en plakt over de slechte stukken nieiw stuk stof en een aan de zijkant rechte lijn met diamantjes Shariell schreef:esmeerambo schreef:Zijn er hier mensen die misschien weten hoe je chaps weer een goede opknap beurt kan geven? Het zijn van die basic, dus geen leren..
Ligt ervan waar je van houd :p ik denk dat je best met topcoat overheen kan ofzoof je maakt ze goed schoom.en plakt over de slechte stukken nieiw stuk stof en een aan de zijkant rechte lijn met diamantjes
esmeerambo schreef:Shariell schreef:
Ligt ervan waar je van houd :p ik denk dat je best met topcoat overheen kan ofzoof je maakt ze goed schoom.en plakt over de slechte stukken nieiw stuk stof en een aan de zijkant rechte lijn met diamantjes
Dankjewel! Ik wil ze graag hun oude kleurtje weer terug geven namelijk
Bamii schreef:Wat gaaf zeg! En dat met alleen maar nagellak!
NesxNas schreef:tnxx
Dankjewel! Ik wil ze graag hun oude kleurtje weer terug geven namelijk
[/quote]Shariell schreef:Ssmarty schreef:Wow dat is goed gelukt zeg!
Inderdaad hopen dat het er ook zo mooi op blijft zitten.
Dankje hoop exht dat het eropblijft voordat ik ze om deed was er al een diamantje af maar dat voor kinderlijm :p maar mn moedee vond niet zo fijn dat ik met 1secondelijm werken ahah
Stuur maar een pb voor meer informatie!
Thanks allemaal!
Kelszz_ schreef:Ik ben benieuwd hoe de peesbeschermers houden met slechtere weersomstandigheden, als dat bekend is weet ik of ik het ook ga doen

wortelsussie schreef:Bokt wordt steeds creatiever! Leuk zeg! Ik neem aan dat de beschermers beschadigingen hebben. Als je daarover heen lakt zie je die beschadigingen dan nog steeds of minder?