ponyloveee schreef:@Smartrider, ziet er ook wel fijn uit ja, maar voor mij te zichctbaar.
@Woogy, daar hoor ik echt superveel positieve reacties over ja!
@linky, ik denk ook wel dat ik daar heen ga, maar ik baal zo van dat opzichtige, ik wil zo graag een bodyprotector die niet zichbaar is, maarja. gat in de markt? :p
@Paardje_2009, past mij sws niet. En ik heb er wel een voor tijdelijk, maar geen fijne eigenlijk
Ik heb een body protector,blokjes, en een air jacket van hitair. Ik gebruik alleen, elke dag, de air jacket. De air jacket is minder warm dan de body protector, echter er zijn twijfels of een air jacket met vorst goed zou werken. De air jacket moet je zodanig ruim omdoen dat je je eigen vuisten tegelijk EN verticaal aan de voorkant tussen je blouse en air jacket kunt bewegen over je gehele voorkant. Als je een rijjasje draagt moet de air jacket over het rijjasje en daarover, met dezelfde vrije ruimte de air jacket. Die ruimte MOET anders kan ie niet opblazen. Verder moet je niet vergeten voordat je afstapt om het touwtje lostemaken welke aan het zadel zit. Anders blaast ie op, de kracht die daarvoor nodig is is 35 Kilo. Een air jacket draag ik niet bij zomerse temperaturen boven de 25 graden, dan wordt ie erg warm. De bewegings vrijheid is voor mij persoonlijk geen probleem, dressuur, buitenritten, springconcoursen enz. Het valt mij wel op dat ik op springconcoursen met de air jacket, sinds1 jaar, een eenling ben.