Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ambre schreef:De Isabell Werth is een prima zadel.Zit heerlijk en slijtvast.
De oudere modellen hebben wel een curved tree,wat wil zeggen dat ze op een wat gezonken rug/holle rug het beste liggen.
Die vd laatste jaren zijn geschikt voor een rechte rug.

Wintec 500 heb ik nu, oude model. Heb daarvoor een stokoude wintec sport gehad, o wat baalde ik toen die door een val stuk ging. Die zat echt goddelijk! Wel foeilelijk haha
ik weet niet welk type Wintec het was maar nee ik zou er niet zo snel voor kiezen. Liever een tweedehands leren zadel. salamaleque schreef:Ik heb er heel even een te leen gehad van een stalgenoot. Ik vind ze er netjes uitzien en het zadel paste ook best redelijk op mijn paard. Ik vond het zadel alleen vreselijk zitten, de vellen hingen aan mijn billenik weet niet welk type Wintec het was maar nee ik zou er niet zo snel voor kiezen. Liever een tweedehands leren zadel.
vuurneon schreef:Ik vind wintec echt geweldig!
Kwaliteit is erg goed en blijft ook goedWintec 500 heb ik nu, oude model. Heb daarvoor een stokoude wintec sport gehad, o wat baalde ik toen die door een val stuk ging. Die zat echt goddelijk! Wel foeilelijk haha
Wintec Sport was zooo'n fijn no-nonsense zadeltje
voor het geld wat je betaald krijg je veel terug al zeg ik het zelf... romyloverrr schreef:heb je al eens aan boomloos ( barefoot )
gedacht ? betaalbaar , ideaal voor paarden
die nog geen bespiering hebben.