Eurostar.........wat bestellen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:40

Ik weet niet of eurostar het heeft, maar ik heb gemerkt dat er vraag is naar rijbroeken/kleding in grotere maten die van goede kwaliteit is en betaalbaar. De rijbroeken vallen tegenwoordig klein waardoor de standaard maten qua maat of model net niet lekker passen. Ik heb er persoonlijk de grootste moeite mee om een leuke broek te vinden die past en mooi zit

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 13:52

pluisje88 schreef:
Ik weet niet of eurostar het heeft, maar ik heb gemerkt dat er vraag is naar rijbroeken/kleding in grotere maten die van goede kwaliteit is en betaalbaar. De rijbroeken vallen tegenwoordig klein waardoor de standaard maten qua maat of model net niet lekker passen. Ik heb er persoonlijk de grootste moeite mee om een leuke broek te vinden die past en mooi zit

Wat bedoel je met een grote maat. We hebben bijv de Kyron rijbroeken. Echt geweldige fijne broeken met super pasvorm en betaalbaar

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:56

Ik wilde zeggen de Eurostar move dekens in de ongevoerde versie. Die is alleen via de webwinkel van Eurostar te krijgen volgens mij.

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:59

De Eurostar Klarissa (rijbroek). Ik ben echt gek van die rijbroeken :) Wat zijn die ongelooflijk fijn. Ik loop al zes jaar in dezelfde Klarissa en die blijft mooi.

De dekens van ES vind ik overigens ook heel mooi.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 14:11

Met grote maat bedoelen we bijvoorbeeld een maat 46 die ook echt als 46 valt en niet als 42 zoals bij de meeste rijbroekmerken.
Hetzelfde geldt voor een XXL die valt als een L.
Maar als retailer heb je daar natuurlijk weinig invloed op. De productenten zouden de maatgeving gelijk moeten trekken met de reguliere confectie maten en/of bijvoorbeeld ook eens een maat 46/48 maken, die zijn als eerste weg of alleen verkrijgbaar in het geijkte wit, bruin en zwart.

Dit typisch iets voor rijkleding valt me op, bij (web)winkels gewone kleding kan ik eigenlijk altijd maat 46 kopen en die past, bij rijkleding pas ik er 9 van de 10x echt niet in. Moet zeggen dat HKM wel een postieve uitzondering is. Maar het is echt moeilijk om met die maten leuke vlotte rijkleding te kopen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:13

Precies ingvdh. Dat bedoel ik ja. Gewoon een leuke, mooie, goedzittemde rijbroek in maat 46/48 die ook als zodanig valt. En dan niet een broek die ontworpen is voor een maatje 36 en een beetje ruimer geknipt wordt. Dan past het model nog voor geen meter. Dan is hij model heupbreuk waardoor je erge lovehandels over je broek hebt hangen, of er zit geen model meer in. En als de grotere maten er al zijn, zijn ze heel duur, en ook in saaie kleuren.

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:51

Dekens of dekjes

NN44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:01

xIirtJj schreef:
De Eurostar Klarissa (rijbroek). Ik ben echt gek van die rijbroeken :) Wat zijn die ongelooflijk fijn. Ik loop al zes jaar in dezelfde Klarissa en die blijft mooi.

De dekens van ES vind ik overigens ook heel mooi.

eens! Ik heb ook altijd eurostar Klarissa broeken. Gaan echt jaren mee en blijven mooi.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:07

deze broek: Easy-Rider Zohra die zit zo lekker

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:08

TS: heb je geen site in het Nederlands? Eerste oogopslag is het een leuk aanbod dat je biedt, maar met al dat Duits ben ik vrij snel klaar op de site.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:09

en de dekjes en oornetjes zijn ook echt mooi

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 22:42

Jotoma schreef:
TS: heb je geen site in het Nederlands? Eerste oogopslag is het een leuk aanbod dat je biedt, maar met al dat Duits ben ik vrij snel klaar op de site.

Via het vlaggetje op de site kun je onze site gewoon in het nederlands zetten. Er staat bovenaan een nederlandse en een duitse vlag en daarmee bepaal je de taal.