Zat hier ook aan te denken ja, zat misschien ook te denken aan een soort van dekensysteem, met een 4 seizoenen deken zegmaar. Maar als de regendeken kapot gaat, kan je de rest weggooien :s
Hmm ik zou vooral kijken naar het paard wat je gaat krijgen/kopen.. heb je een onwijse koukleum, kom je wel aan de 300 400 gram. Ga je (bij wijze van) een fjord kopen, die hebben 9 vd 10x zo'n goede vacht, dat je aan max 200 gr kan gaan denken.
Zelf heb ik: - 0 grams regendeken (voor de periode lente/herfst als het erg nat is en meneer nog 24/7 buiten staat) - 100 grams onderdeken (voor onder de 0 grams) - 200 grams regendeken met hals (paard is geheel geschoren) Mocht het straks weer zo'n strenge winter worden, gaat die 100gr onder de 200 gr regendeken met hals verder: - Zweetdeken(s), - Onderdeken (Zoals ik zeg, hij is geschoren)
zo'n systeem wat jij bedoeld kan je dus creëeren met onderdekens; koop een 0 grams regendeken en een 200 grams regendeken, en je hebt met een 100 grams onderdeken dus gelijk een 100 en een 300 erbij Maar zoals ik zeg, kijk eerst naar het type paard wat je gaat kopen!