Past zadel ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:39

talievlietie schreef:
Tigra_ schreef:
Dat het niet past is geen nieuws.
Maar wil wel even zeggen dat ik met Paardjes45 mee ga en dat op de foto waar je denkt goed te zitten je dus niet goed zit. Verder hoop ik dat ondanks dat het zadel al terug is dat je er niet echt mee gereden hebt dit kan nooit prettig geweest zijn voor je paard.


Lees topic, hij is allaaaaang terug gestuurd


Ja dat weet en dat zeg ik ook. Maar waarom open je dan een topic als je blijkbaar niet echt commentaar zoekt?

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Past zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 14:40

Ook al op gereageerd bij een ander, meningen horen en tips bijv voor een ander zadel

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:42

talievlietie schreef:
Ook al op gereageerd bij een ander, meningen horen en tips bijv voor een ander zadel


Daar is maar 1 goed antwoord op en dat is de zadelmaker bellen zodat je verschillende zadels kan proberen voor zowel je zelf als het paard.
Verder zijn er genoeg andere topics waarbij mensen vragen hebben je kan eens kijken in het haflinger gedeelte daar zullen ook wel dingen staan.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Past zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:43

Neeee Tigra, het zadel is alllaaaaaaaaaaaaaaaang teruggestuurd _-:(

meggiemeg

Berichten: 12261
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:46

Snap de reden eigenlijk niet waarom je dit topic opent, je hebt het zadel al terug gestuurd afgelopen zomer en nu wil je weten of het past... :?
Haal er een goede zadelmaker/passer bij, die heeft vast wel meerdere zadels bij zich of op voorraad, die persoon is de enige die kan zeggen of een zadel goed ligt op de rug, diegene staat er namelijk met zijn neus bovenop, hier op bokt moet je dat beoordelen vanaf een foto en dat is niet echt de manier.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 06-11-13 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 14:46

?? wat is dat voor een reactie? je typte dat ik em ondanks dat toch gebruikte, maar dat doe ik niet?! is dat een raar antwoord dan?

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Past zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 14:47

Doe maar slotje! Topic is wel klaar zo :')

xxPaige
Berichten: 809
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Past zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:56

Wat heb jij een aparte manier van reageren zeg.. Je vraagt meningen van mensen, die krijg je en vervolgens schiet je in de verdediging omdat je hem allaaaaaaaang terug hebt gestuurd.....

Nou goed, ik kom je vertellen dat ik op mijn verzorgfjord een Thorowgood dressuurzadel heb liggen en die bevalt mij erg goed. (heeft ook aanpasbare bomen)

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:56

talievlietie schreef:
?? wat is dat voor een reactie? je typte dat ik em ondanks dat toch gebruikte, maar dat doe ik niet?! is dat een raar antwoord dan?


Nee goed lezen. Ondanks dat je hem terug gestuurd hebt hoop ik dat je hem niet echt gebruikt hebt om te rijden. Je zit er op dus hoop ik dat je er niet serieus mee gereden hebt dat is wat ik heb gezegd. Als je andere er op wil wijzen dat ze beter moeten lezen moet je dat zelf natuurlijk ook doen.

talievlietie
Berichten: 525
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Past zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 14:58

haha nee echt niet, als ik twijfel aan een zadel gaa ik er niet op rijden. Ik rijd zonder zadel als ik rijd :)

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:59

talievlietie schreef:
?? wat is dat voor een reactie? je typte dat ik em ondanks dat toch gebruikte, maar dat doe ik niet?! is dat een raar antwoord dan?


Ik bedoelde dat je een bontje onder het zadel had gelegd terwijl je zelf ook wel kon zien dat het zadel zonder bontje ook al te smal was, maar jij wilde er toch graag een bontje onder "omdat dat zo leuk staat". Tja...

Kijk verder ook naar je eigen rare reacties, dit topic is toch volledig zinloos?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:55

Omdat de TS een antwoord heeft gekregen op haar vraag en dit topic er niet gezelliger op wordt hier een slotje.