Eigenlijk kunnen van alle zadels ineens de maten veranderen 
Ik sta er niet naast in de productie, en Barefoot heeft er best wel een handje van om spontaan ineens dingen anders te gaan doen zonder daar een woord over te zeggen.... dan pak ik dus ineens een Arizona Nut uit met een suède zitting in plaats van glad, zitten er ineens ringetjes op een andere plek, krijg ik ineens totaal andere pads / inlages binnen, blijken de pommels ineens veranderd te zijn...dat soort dingen.
En dan heb ik nog de mazzel dat ik al sinds het begin inkoop bij ze en met iedereen daar op goede voet sta waardoor ik sneller dingen te horen krijg dan anderen voor wie helemaal veel rauw op hun dak komt vallen
Heb in de afgelopen 10 jaar zeker in het begin regelmatig gemerkt dat zadels ineens een andere maat hadden....
Vandaar ook de waarschuwing boven de matentabel 
Citaat:
Barefoot zadels worden met de hand gemaakt. Elk zadel is uniek en verschillen zijn mogelijk.
En overal in de omschrijving waar ik maten opnoem zet ik er extra ca. voor in de hoop dat mensen me niet meteen op de brandstapel gooien als ze iets ontvangen dat afwijkt van wat op de website staat