Dik dekje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:50

Lukte het de zadelmaker dan niet om je zadel goed passend te krijgen? Of is dit een tijdelijke oplossing?

Dit is in elk geval een dik dekje: http://www.htmhorsewarestores.nl/epages ... s/WH-11092

Maar misschien kan je het beste een keer naar een winkel gaan om dekjes in het echt te vergelijken.

LesleyxLinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 10:15

brechtje122 schreef:
Lukte het de zadelmaker dan niet om je zadel goed passend te krijgen? Of is dit een tijdelijke oplossing?

Dit is in elk geval een dik dekje: http://www.htmhorsewarestores.nl/epages ... s/WH-11092

Maar misschien kan je het beste een keer naar een winkel gaan om dekjes in het echt te vergelijken.

Het paard heeft een extreem hoge schoft. Enige andere mogelijkheid was om er een op maat te laten maken. Alleen met het western pad er op lag het goed. Daarbij heeft de zadelmaker de tip gegeven om goed te blijven invetten zodat er meer ruimte komt om het zadel te vullen en we hopen dat de spieropbouw rond de schoft wat meer wordt zodat een dik dekje na een tijd niet meer nodig is.

Ik ben al bij ruitershops hier in de buurt geweest en daar kon ik niks vinden wat echt dik was.
Ik heb nu al veel goede tips gehad. Ik denk dat ik ga voor een 2ehands christ onderlegger en daarbij een gewoon dekje. Kreeg net ook de tip voor een pad met schoftvrijheid, dus ik ga daar even verder na kijken.

Bedankt allemaal!

Kaatastrof

Re: Dik dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:36

Een hele schapenvacht! Goed dik en pakt zweet super goed op! En zo duur is het ook weeral niet.

fourseasons

Re: Dik dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:00

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 12:06