Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Crosskip schreef:Hmm... eigenlijk is er maar 1 oplossing... uitproberen!
Ik heb gpg's gehad, het eerste model, ideaal voor mijn knie, maar uiteindelijk te zwaar voor mijn reumavoeten. Heb een keer bow balance kunnen proberen, ik verging van de pijn na het rijden!! Nu heb ik hele goedkope kunstof beugels met een breed en iets verend voetbed en die zijn voor mij goddelijk!! (alleen helaas niet meer verkrijgbaar).
Dus... probeer even of je het van iemand kunt lenen, wat voor de een werkt, werkt voor de ander absoluut niet
JaMyGuCcI schreef:de metalab zijn vooral fijn voor het springen omdat door het airsysteem de klap van de landing voor een groot deel wordt opgevangen.
nu rijd ik dresuurmatig met de bow balance en deze ontlasten je knieen ook maar op een andere manier.
deze vind ik fijner voor dagelijks gebruik omdat je dan toch het air opvangsysteem eigenlijk niet nodig hebt.
san4nie schreef:JaMyGuCcI schreef:de metalab zijn vooral fijn voor het springen omdat door het airsysteem de klap van de landing voor een groot deel wordt opgevangen.
nu rijd ik dresuurmatig met de bow balance en deze ontlasten je knieen ook maar op een andere manier.
deze vind ik fijner voor dagelijks gebruik omdat je dan toch het air opvangsysteem eigenlijk niet nodig hebt.
Oké, lastig. Ik had het idee dat de metalab een soort combinatie van GPG en bow balance zou zijn (alleen dan in de beugels zelf).
Iedereen al wel bedankt voor de reacties!