Singel met elastiek knalt volledig doormidden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

NN44

Re: Singel met elastiek knalt volledig doormidden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 09:42

Ik heb alleen geen bon meer en ook geen afschrijving (pin bewijsje). Verder kan ik nergens contact gegevens van Norton vinden. Kom alleen de virusbestrijder Norton tegen op Google.

V_eraa

Re: Singel met elastiek knalt volledig doormidden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 09:46

Heel herkenbaar verhaal! Ik had het bij een net nieuwe singel, weet het merk niet meer.. Was aan het galopperen en zo val ik met zadel en al van mn paard af, singel door midden... gelukkig heb ik er niks aan overgehouden.. Toen ik terug ging naar de winkel zeiden ze tjaa dat kan wel eens gebeuren! ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 09:49

suuszzzz schreef:
Ik heb alleen geen bon meer en ook geen afschrijving (pin bewijsje). Verder kan ik nergens contact gegevens van Norton vinden. Kom alleen de virusbestrijder Norton tegen op Google.

Even aan de verkoper vragen die kunnen je vast wel vertellen wie norton in beheer heeft :)

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:04

Anoniem schreef:
suuszzzz schreef:

Even aan de verkoper vragen die kunnen je vast wel vertellen wie norton in beheer heeft :)

volgens mij importeert Ekkia dit merk http://www.ekkia.nl/faq/

Of je er zonder bonnetje nog iets mee kan weet ik niet, maar de reactie van de ruitersportzaak vind ik niet netjes, zoals eerder gezegd je had er wel mee kunnen verongelukken.