Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
RianneH schreef:Hier erg tevreden over de 1200d amigo. Jaren gehad, heel veel happen te verduren gehad en uiteindelijk vorig jaar bezweken. Alleen minder tevreden over de pasvorm.
Vraag mij ook af of de HH van 600D dr tak overleefd zou hebben.
Humphry schreef:Wesco schreef:De deken uit je link is 600 denier. Dat zijn de meeste regendekens heeft dus net zo veel kans op kapot gaan als andere dekens.
Maar mn pony heeft hiervoor 4 jaar met een harry's horse deken van 600 denier gedaan, geen krasje, geen scheurtje, geen gaatje niets!
Amigo staat qua kwaliteit toch wel wat beter aangeschreven als harry's horse...
Mja niet dus
Wat op zich vrij uniek is, mijn paard heeft namelijk een hals die zo ongeveer tussen z'n voorpootjes begint. Ik heb wel de flappen aan de voorkant eraf gehaald, hij schopte er steeds met z'n knieën tegenaan. Verder ben ik nog nooit zo tevreden geweest over een deken, ik wil er zelfs nog één voor het geval deze doorlekt in heel hevig regenweer.
Maarja, daar is de prijs ook wel naar. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de winkel....houd je ons op de hoogte?