Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb een zadel gevonden! Het is geworden een zaldi lusitanus. Ligt prachtig en zit fantastisch. Eerlijkheidshalve vond ik de new kent lekkerder zitten, maar die lag minder goed op mijn meisje. Ik ben superblij en was ook heel verrast door de kwaliteit. Stukken beter dan mijn vorige probeersels. Beslist een hoger segment maar wel voor de prijs van een laag segment. Als ze toeneemt in bespiering kan de boom thermisch nog wat veranderd worden en ook de wolgevulde kussens zijn bewerkbaar. En als slagroom op de taart: 2-tone leer in haflingertinten met stiksels in de kleur van haar vacht.....wat wil een mens nog meer! Nu nog 6 weken geduld........Bokkers, allemaal bedankt voor jullie tips en hulp tijdens deze zoektocht en voor de nog worstelende zadelzoekers: Geef niet op , doe geen concessies, blijf gewoon doorzoeken, ergens ligt dat perfecte zadel voor jou en je paard op je te wachten.groet,arty arty schreef:hoi Goldie, heb er 6 "versleten" . Mijn paardje heeft de afgelopen maanden ook al 5 boommaten gehad: van 30 tot 35 en alles wat er tussen zit. je zou toch zeggen dat een cm een cm blijft.......zucht. Zo'n lusitanus zou in mijn hoofd ook niet opgekomen zijn, maar als je erop zit en het rijdt lekker en het zit als een huis, al was het een pimpelpaarse ufo....Foto volgt. Waar zitten jouw trubbels?