Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tooske schreef:Bucas in het algemeen slechte pasvorm en schuurplekken.
Hier staan ze bijna allemaal met Bucas en heb nog nooit een schuurplek ontdekt.Nies_ schreef:Ik leg hem zelden op een bezweet paard, inderdaad omdat ik bang ben dat het dan gaat stinken. Na wassen/afspuiten leg ik ze er wel gewoon op en dat gaat heel goed. Iemand in dit topic zei al dat zijn/haar dekens nooit gewassen worden, ik vind dat dus ook niet zo fris en daarom heb de extra 2x en dan ook nog een medium.
Fransje_70 schreef:Nies_ schreef:Ik leg hem zelden op een bezweet paard, inderdaad omdat ik bang ben dat het dan gaat stinken. Na wassen/afspuiten leg ik ze er wel gewoon op en dat gaat heel goed. Iemand in dit topic zei al dat zijn/haar dekens nooit gewassen worden, ik vind dat dus ook niet zo fris en daarom heb de extra 2x en dan ook nog een medium.
Wahahaa die mensen hier die vinden dat er iets *stinkt** van paarden als ze een beetje gezweet hebben??
Broehahahha mag ik even lachen....![]()
Ik was ook mijn Bucas dekens maar zelden vanwege de beschermde laag van de deken. Heee hallo je werkt met paarden joh. Echt, van die schone mensjes op stal met piepschoon gepoetste paarden, en bloemetjesfrisse dekens, tssss echt jonge....ik kan er met mijn pet niet bij.
Maar iedereen zijn lol hoor, bij zijn robijn sensation paardjes.
Ik ben overigens, even on topic, enorme Bucas fan, al mijn dekens heb ik al jaren! Voor mijn PRE een big neck vanwege haar barokke bouw. Ik zweer bij de Smartex dekens. Super!
rindin schreef:Dieselpaard schreef:@tooske: ik denk dat ieder paard wel 1 of meer merken heeft die niet goed liggen. Daarom wil ik het specifiek weten voor smalle paarden met een flinke schoft
Zo'n paard heb ik, en de deken ligt en past prima. Geen last van schuurplekken.
Maar ik kon hem gelukkig ruilen, ik zweer voor dat paard bij Weatherbeeta