volgende keer maar vast zetten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Gummybear schreef:Haha leuk plaatje ! mag ik hier een foto plaatsen van het zadel ik wel zou willen ? En zouden jullie wat voor en nadelen ervan op kunnen noemen ? ?
Dit is het zadeltje;
[ Afbeelding ]
Blijheid schreef:Hee, ik zie dat mijn plaatje uit de OP is weggevallen
Ik wilde het niet té speels maken met allemaal plaatjes omdat de OP zo kort en overzichtelijk blijft, maar bij het antwoord op de eerste veelgestelde vraag had ik dit plaatje bijgevoegd om de diversiteit aan zadels weer te geven.
[ Afbeelding ]
Misschien kan een mod (Duhelo?) die er nog even in zetten?
Oh, en nog een tip voor iedereen die een stipjespost plaatst, daar is ook een heel handig knopje voor--> [FZ] *stipje* *ik volg* etc...
soeske schreef:Haha, toen ik op de link klikte kreeg ik foto's en advertenties waarin dames bepaalde diensten aanboden :p Dus heb ik het even veranderd, en zou jou daar nog even over contacten
Laulitz schreef:Nu het topic nog op het begin is, wil ik graag een tip toevoegen (voornamelijk voor degenen die graag een barefoot willen!). Dat testen kan ik jullie écht aanraden. Ik heb een jaar geleden namelijk een Stella gekocht, maat 1. Ik wist 100% zeker dat ik een maat 1 moest hebben, want ja ik heb maatje 36 en dan moet je toch écht in maat 1 passenMaar het zat me toch te krap, ik kwam of op de cantle terecht of tegen de pommel. Nu heb ik gelukkig(!) mijn zadel kunnen ruilen tegen een Stella maat 2 en ik zit nu echt veel beter. Dus achteraf had ik wel een beetje 'spijt' dat ik niet eerst even getest had.
Ik wil verder toevoegen dat ik én paardlief helemaal gelukkig zijn met onze barefoot!
En ik had nog een vraag
Een tijdje geleden was er iemand die een neopreen anatomische (denk ik) singel had gekocht en die ging testen. Ik zou graag willen weten hoe die bevallen was, dan kan ik die misschien ook aanschaffen. Het probleem is dat ik niet meer weet wanneer dit ongeveer was en wie het was en om nu 500 pagina's door te zoeken
Laulitz schreef:En ik had nog een vraag
Een tijdje geleden was er iemand die een neopreen anatomische (denk ik) singel had gekocht en die ging testen. Ik zou graag willen weten hoe die bevallen was, dan kan ik die misschien ook aanschaffen. Het probleem is dat ik niet meer weet wanneer dit ongeveer was en wie het was en om nu 500 pagina's door te zoeken
Blijheid schreef:Laulitz schreef:En ik had nog een vraag
Ik denk dat ik dat benHet is weliswaar geen neopreen maar wel kunstleer, namelijk deze http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... zwart?N=15
De singel bevalt goedHij is makkelijk schoon te maken, zacht en m'n zadel blijft goed liggen.
Enige wat een beetje gek is, is dat hij dus doorgestikt is (zie de naden op het plaatje), en als ponylief zweet dan komt het zweet door de naden van de singel heenDat geeft verder geen problemen hoor, maar het ziet er een beetje apart uit.
M_hartje_M schreef:Moet die perse neopreen zijn? Ik heb met een leren anatomische singel gereden en ik voelde eigenlijk niet zo heel veel verschil dan met een gewone neoprene rechte singel