Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dieselpaard schreef:Ik heb veel problemen gehad met mijn rossner Amerika veelzeidigheidszadel. Piepende ophangpunten van de beugels. Mee terug geweest, bij divoza leek kreeg ik doodleuk te horen dat ik een maandagochtend zadel had. Daar baalde ik natuurlijk als een stekker van. Ik heb onwijs veel gebeld, 3x terug geweest met dat rotding, contact gezocht met de rechtsbijstand, omdat het zadel gewoon niet deugde. Ik werd gewoon niet gehoord bij divoza, het was in hun ogen geen echt probleem. Inmiddels was ik zo witheet dat ik een ander zadel wilde. Tsja...dan moest ik de volle pond gaan betalen. Dat ging ik natuurlijk niet doen. Op een gegeven moment heb ik mijn partner laten bellen. Die runt ook een eigen bedrijf. Nadat zij een gesprek hadden gevoerd kon ineens alles geregeld worden en heb ik zelfs nog een dekje gekregen.
De aanhouder wint!
KingSter schreef:Ik heb ook de voorwaarden op de website van divoza zelf nog even bekeken en volgens mij schrijven ze letterlijk dat ze het moeten maken/vernieuwen:
Artikel 16 Garantie
Gedurende een nader overeengekomen periode na levering verleent Divoza aan de opdrachtgever
schriftelijk garantie voor materiaal- en fabricagefouten, welke bij normaal gebruik ontstaan. Divoza
zijn garantie geldt niet indien de fouten het gevolg zijn van onoordeelkundig gebruik, van andere oorzaken
dan van materiaal- en fabricagefouten of indien Divoza na overleg met de opdrachtgever
gebruikt materiaal of gebruikte goederen levert.
Voor alle goederen en materialen die Divoza niet zelf vervaardigt verleent hij nooit meer garantie dan
door zijn leverancier aan hem wordt gegeven. Garantie wordt slechts verstrekt op geleverde materialen,
doch niet op loon of uren, deze worden in rekening gebracht.
Voorverkochte en geleverde goederen met fabrieks- resp. importeurs- of groothandelgarantie gelden
slechts de door deze leveranciers gestelde garantiebepalingen.
Citaat:Divoza vervaardigt niet zelf het zadel. De rossner zadels komen oorspronkelijk uit Portugal. Hierdoor vervalt dus het bovenstaande stukje, lijkt mij.
Nu maar hopen dat je volgende zadel lang mee gaat