Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Happywoman schreef:Ik hoop wel dat de Daaleman goed is, de zoektocht moet ook ten einde komen ivm mn portemonnee en eerlijk is eerlijk ik ben bang dat het straks weer niet goed is.
, maar had na 2 maanden spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn Daaleman had ingeruild), maar geloof me, Erik Daaleman weet echt wel wat hij doet. Uiteraard kan ook hij een fout maken, maar ik wil echt nooit meer een ander zadel.
, echter ben ik het niet met je eens dat er weinig andere paarden zo los zijn. Maar goed, dat is hier niet de discussie.
[***] schreef:2005 schreef:Volgens mij is er geen een zadelmaker waar alleen maar positief over gesproken wordt.
Volgens mij ook niet
Tessebes schreef:[***] schreef:Het zadel vind ik erg mooi en ik hoor/lees ook zeer goede berichten over Ninon Schutte. Het voordeel van Daaleman vind ik dat hij zadelbomen past op het paard en daar het zadel op aanpast.
Dit doet Ninon Schutte ook.
Liselot schreef:[***]: bedoel jij custom niet? Die passen volgens mij op die manier. Ben wel fan van custom trouwens!
ralphtdw schreef:Interessant topic.
Maar wat is dan nou echt een goede zadelmaker.
Iedereen heeft zoveel verhalen en vind dat er nogal veel geen goede zadelmakers zijn