Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Nou, dit zou voor mij de enige manier zijn om een Anky dekje te gebruiken!!!
(en dan níet dat sneue label er weer op)
Dus als je dit in opdracht doet...
Gwahir schreef:Neehoor, gewoon de 'oude' bies losgetornd (dat was haast nog het meeste werk haha) toen de vorm geknipt, en dezelfde bies er dus weer langs. Moet wel zeggen dat hij netter aan de bovenkant zit dan aan de onderkant maar dat komt omdat ik niet zo HEEL handig ben met biezenEdit: hoe heb je dezelfde bies langs de nieuwe afgeknipte rand gemaakt? Met stof uit het afgeknipte stuk?
Anoniem schreef:Ja, die had ik (dacht ik!!) gisteravond laat al beantwoord, maar waarschijnlijk vergeten op 'verzenden' te klikken ofzo.. In elk geval heb je nu antwoord hihiDabo,woon redelijk in de omgeving ik had je al een ov gedaan ook over zadeltassen
Marije_jiplover schreef:Even voor de duidelijkheid, dit is dus absoluut GEEN commercieel topic!! Ik wilde alleen mijn 'kunst'werk laten zien haha. Maar ben daarentegen wel bereid om dit ook voor anderen te doen hoorNiet dat ik dabo haar werk niet gun, maar als je een nieuwe pad nodig hebt is dat misschien handiger dan een nieuwe anky laten verbouwen
Princesj schreef:Ik rij al jaren met Anky's en die blijven super goed liggen onder mijn zadel. dus ik neem aan dat nu ik er in geknipt heb hij nog steeds goed blijft liggenMooi gedaan, ik vraag mij alleen af of hij wel goed blijft liggen zonder lussen. Maar ik neem aan dat je nog een gebruiksverslagje plaatst?