Bandages

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 12:15

amaris. Ja oke..

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:16

Ik heb jaren lang van `s ochtends tot `s avonds paarden gebandageerd voor hun werk. Na het werk altijd met mijn handen gevoeld langs de benen en die waren meestal koeler als tegenwoordig nu ik meestal met peesbeschermers werk. Daarna altijd even de douche erop en nooit geen peesproblemen gehad en die paarden hebben op het hoogste nivo gepresteerd. Voordeel van de bandages was vooral bij gevoelige huidjes dat er minder snel zand tussen kwam waarvan ze irritaties kunnen krijgen en ze zijn lichter als de peesbeschermers van toen. Als een bandage goed aangelegd is en er geen urenlang mee gereden wordt valt die hitte wel mee. Maar de beenbeschermers die nu op de markt zijn, zijn makkelijker en kwalitatief erg goed. Ze worden steeds comfortabeler en je ziet steeds meer alternatieven voor neopreen.

44Myrthe44

Re: Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:19

Je kunt wel een bandage om doen als je het mooi vindt, maar het beschermt niet.
Die maar eens een lapje stof om je eigen been en schop er daarna eens tegenaan. Wedden dat het nog steeds pijn doet?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 12:27

44Myrthe44 schreef:
Je kunt wel een bandage om doen als je het mooi vindt, maar het beschermt niet.
Die maar eens een lapje stof om je eigen been en schop er daarna eens tegenaan. Wedden dat het nog steeds pijn doet?

Het doet wel minder zeer :')

RevanchesJarig

Re: Bandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:01

Bandagetopics worden regelmatig geopend.
Gebruik de zoekfunctie eens.
Hier een slotje.