Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinkels schreef:Ik zou ook gaan voor een dubbelgebroken busstrens. Van Harry Horse heb je ook wel een fijne dunne en die is niet zo duur, aangezien het niet je eigen paardje is
Dun is vaak minder scherp dan dik, omdat paarden niet zoveel ruimte in de mond hebben als men soms denkt.
Succes!
magda_90 schreef:Ik zat er al op te wachten wanneer dit filmpje weer tevoorschijn zou komen, zie magda_90 @ [YRT] Dubbel gebroken bit. En neem dit filmpje vooral met 5 kg zout.
de inwerking is volgens mij het zelfde
als de werking toch hetzelfde is
_Teddybeer_x schreef:@Donna123, Uiteindelijk wil ik ook graag bitloos proberen..
Maar paard is nogal druk en getresst op een nieuw terrein, en aangezien ze er straks blijft wonen wil ik dat nog niet doen nu..
Wat raden jullie aan: D-Trens of een Bustrens? ( Haar recente bit gaat mee met de koop trouwens, zodat ik die altijd achter de hand heb!)
_Teddybeer_x schreef:Zoals ik nu paar keer heb uitgelegt wil ik ook overstappen naar bitloos, maar niet nu..
Paard krijgt mij als eigenaar, komt op een nieuwe stal, nieuwe paarden, nieuwe mensen etc en kan nogal gestresst zijn dan.
Dan zegt mijn gevoel dat ik toch liever eerst met bit rijd, en na de periode dat het allemaal gewent is dat we dan kijken of we bitloos kunnen..
_Nero schreef:http://www.agradi.nl/harrys-horse-bustr ... 11-5cm.htm
Vind dit zelf een erg fijn bit, voor een mooi prijsje