Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mala26 schreef:om maar even op je vraag in te gaan en gezellig on topic te blijven :
Waar wil je je slof vast zetten? tussen de voorbenen of aan de zijkant?
Ik heb een slof waar je makkelijk een lus in kan maken dus aan allebij de kanten makkelijk kan bevestigen. Als je een slof hebt met een musketon haak en je hebt aan je singels geen ringetjes zitten dan zou ik ook voor een riempje gaan die je om je singel heen schuift en dan kan je daaraan je slof bevestigen. zo'n riempje heb ik nog liggen, tegen verzendkosten mag je hem hebben.
en veel plezier met je leasepaard.
Linnx schreef:mala26 schreef:om maar even op je vraag in te gaan en gezellig on topic te blijven :
Waar wil je je slof vast zetten? tussen de voorbenen of aan de zijkant?
Ik heb een slof waar je makkelijk een lus in kan maken dus aan allebij de kanten makkelijk kan bevestigen. Als je een slof hebt met een musketon haak en je hebt aan je singels geen ringetjes zitten dan zou ik ook voor een riempje gaan die je om je singel heen schuift en dan kan je daaraan je slof bevestigen. zo'n riempje heb ik nog liggen, tegen verzendkosten mag je hem hebben.
en veel plezier met je leasepaard.
Die van de eigenaar mocht ik niet lenen, ik heb er zelf eentje via MP gekocht zonet. Ik wil hem tussen de benen door doen. Bedankt voor je uitleg