Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
irisskib schreef:Shirley schreef:Wat vreemd dat Barefoot niet lekker op haar ligt, Irisskib, waar ligt dat aan dan ?
Het blijft gewoon niet liggen het schuift als een gek
Kirsha schreef:irisskib schreef:
Het blijft gewoon niet liggen het schuift als een gek
Heb je al een andere singel geprobeerd? Dat is soms ook een wereld van verschil.
Ik vind die boomloze zadels er geinig uitzien maar daarmee is wat mij betreft alles gezegd. Ik ga niet het risico lopen dat dit zadel een negatieve uitwerking heeft op paardlief. Toevallig zag ik net iemand op Facebook voorbij komen die het zadel net heeft aangeschaft. De zitting is idioot klein, het ziet er heel raar uit (het paard is 1.45 maar het zadel lijkt er echt mini op) en de singel is veel te kort. Niet echt iets om over naar huis te schrijven dus...
Kirsha schreef:Heb je al een andere singel geprobeerd? Dat is soms ook een wereld van verschil.
Ik vind die boomloze zadels er geinig uitzien maar daarmee is wat mij betreft alles gezegd. Ik ga niet het risico lopen dat dit zadel een negatieve uitwerking heeft op paardlief. Toevallig zag ik net iemand op Facebook voorbij komen die het zadel net heeft aangeschaft. De zitting is idioot klein, het ziet er heel raar uit (het paard is 1.45 maar het zadel lijkt er echt mini op) en de singel is veel te kort. Niet echt iets om over naar huis te schrijven dus...
maar verder ondervind ik geen problemen. unihorses schreef:Kirsha schreef:Heb je al een andere singel geprobeerd? Dat is soms ook een wereld van verschil.
dat de singel enzo te kort is is toch wel raar. wat voor een inch maat heeft ze gekozen? ik heb een 17,5 maar die is groot zat op een pony van 147. de zitting wordt namelijk bepaald door de inch maten. om mijn tonnetjeronde e pony paste de singel wel.
nou is dit niet een zadel om 4x in de week intensieve dresuurtrainingen mee te houden, vind ikmaar verder ondervind ik geen problemen.
Kirsha schreef:unihorses schreef:
dat de singel enzo te kort is is toch wel raar. wat voor een inch maat heeft ze gekozen? ik heb een 17,5 maar die is groot zat op een pony van 147. de zitting wordt namelijk bepaald door de inch maten. om mijn tonnetjeronde e pony paste de singel wel.
nou is dit niet een zadel om 4x in de week intensieve dresuurtrainingen mee te houden, vind ikmaar verder ondervind ik geen problemen.
Ik meende dat zij ook een 17,5 inch heeft. Paard in kwestie is wel een beetje rond en de foto kan natuurlijk vertekenen, heb het ook niet 'live' gezien. Heb er persoonlijk ook geen ervaring mee hoor maar ik ga dan nog steeds liever voor een tweedehands Barefoot.
Kirsha schreef:Wauw ja dat ziet er al veel meer in verhouding uit. Ik wil niet zeuren maar zie ik het goed dat je geen speciale pad onder dat zadel hebt?
)
was ook gelukkig alleen voor passen 
Kirsha schreef:Oh okee
Ja op Ebay vind je ze al voor 50 euro ofzo, dat moet bijna wel fabriekswerk zijn. Tja er is blijkbaar toch wel genoeg markt voor dan. Ik heb inmiddels een tweedehands BF geregeld dus ik ben voorzien
en opgestuurd. van die lelijke foutjes zouden dan al gezien zijn.
unihorses schreef:Shirley schreef:Jeetje, daar had je er inderdaad drie voor kunnen kopen op Ebay ... maar goed, als je er verder toch blij mee bent, is het ook prima, toch ?
Ik ga vandaag de sprong in het diepe wagen en m'n Libra eens passen op de pony ... ben benieuwd
jaloers

Kirsha schreef:Shirley schreef:Ik laat het je straks weten, of morgenochtend, want de boel loopt hier weer niet zoals gepland
Wie weet mag je 'm alsnog overnemen
Volgens mij gebeurt dat wel vaker...
Ben benieuwd!

Shirley schreef:unihorses schreef:haha als die tegenvaltmoet er wel een reden zijn waar ik mee kan leven
De enige reden zou echt zijn dat het niet zou passen op die vetkwabbel van me
Verder is het echt een leuk zadeltje en verschrikkelijk mooi van kleur
Kirsha heeft het ook gezien en zal het ongetwijfeld beamen !
Shirley schreef:unihorses schreef:haha als die tegenvaltmoet er wel een reden zijn waar ik mee kan leven
De enige reden zou echt zijn dat het niet zou passen op die vetkwabbel van me
Verder is het echt een leuk zadeltje en verschrikkelijk mooi van kleur
Kirsha heeft het ook gezien en zal het ongetwijfeld beamen!
unihorses schreef:Kirsha schreef:Oh okee
Ja op Ebay vind je ze al voor 50 euro ofzo, dat moet bijna wel fabriekswerk zijn. Tja er is blijkbaar toch wel genoeg markt voor dan. Ik heb inmiddels een tweedehands BF geregeld dus ik ben voorzien
ik heb gewoon de 189 betaald, maar deze is dan voor mij gekocht, op equiblablaen opgestuurd. van die lelijke foutjes zouden dan al gezien zijn.
irisskib schreef:unihorses schreef:
ik heb gewoon de 189 betaald, maar deze is dan voor mij gekocht, op equiblablaen opgestuurd. van die lelijke foutjes zouden dan al gezien zijn.
Kan je dit zadel zonder een speciale pad rijden? Vind jij dit een goed zadel voor maximaal 3x in de week een buitenrit en 1x 1 uur rijles?