Ik heb inmiddels het merk opgezocht wat ik heb, Compositi.
Hey die zoek ik echt al een hele tijd omdat ik een paard heb met neopreen allergie en leer vind ik te stug en wordt toch ook snel warm naar mijn idee.
Myca
Geplaatst: 30-07-13 15:50
Ik heb ze gevonden op internet. Compositi is een Italiaans merk, maar deze peesbeschermers worden in Belgie gemaakt "verluchte beenkappen" noemen ze het, daar moet je maar opkomen als Nederlander : http://www.compositi.be/nl/guetres-protech-front.html
O super! Thanx... Had zelf al even gegoogled maar kwam vooral de beugels tegen maar nergens beenbeschermers Ga morgen eens kijken waar ze hier in de buurt ergens verkrijgbaar zijn of dat ik ze ergens kan bestellen.
Myca
Geplaatst: 30-07-13 16:53
Volgens de site heeft Bon Geste uit Made www.bongeste.nl ze en Nederinum in Zwanenburg www.imperialriding.nl. Ik had ze zelf uit een dierenwinkel in Benningbroek, maar die zijn gestopt met paardenspullen.
Nee hoor, we hebben geen last van bubbels. Ik heb ze nu ruim een jaar en ze blijven bij vrijwel dagelijks gebruik goed.
Tiahastrona
Geplaatst: 13-08-13 14:09
Ok. Dankjewel
Dribbelkont
Geplaatst: 26-11-13 08:49
iemand een tip welke beschermers die ventileren passen op een D pony met van 1.40
Calente
Geplaatst: 26-11-13 09:04
@Myca, werken ze echt? Blijven de benen goed droog? Bij mijn merrie zijn de benen erg nat na het rijden met beschermers. Ik rijd nu zonder, maar zou toch erg graag beschermers om willen.