Rugzak voor shetlandpony?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Rugzak voor shetlandpony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 05:29

Ik ben benieuwd hoor :j

Ze zijn vrij fors maar dat is op zich natuurlijk ook de bedoeling, dat je er qua ruimte wel wat in mee kunt nemen :)

Op de foto's op de website liggen ze op Rena (zie mijn profiel), dat is een D-pony.

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 06:05

Oud zadeldekje onder een paar fietstassen vast stikken en dan heb je het schuur probleem op opgelost. Ik denk dat je pony daar helemaal geen last van het als je ze degelijk vast maakt op een dekje.

Wel een leuk idee trouwens!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-13 07:25

Over de fietstassen gesproken; die zijn nu in principe niet meer aan de orde. En als de barefoot tassen niet passen, zijn ze nog steeds niet aan de orde. Het oog wil ook wat ;) en ik denk dat ik heel erg vreemd aangekeken word wanneer ik fietstassen over mijn pony hang.
Foto's zijn nog niet gemaakt en ik ben ook nog niet in de gelegenheid geweest om te gaan passen, excuses, maar het is nu veel te druk op het werk en ik maak dan lange dagen. Op stal is een regel dat in principe 's avonds na 20.00 niemand meer langs komt. Voor de rust van de eigenaren, maar ook voor de rust van de paarden.

jwl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 08:15

Ik deNkunda dat je ook met rugzakje Word na gekeken. Mensen kijken nou eenmaal graag naar die ukkies :) zeker met tasje. Maar ik snap dat je geen fietstassen wilt.
was ook meer de budget oplossing
ben overigens wel benieuwd of ze passen

MHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:35

het is wel een handig idee maar ik ken het zelf niet speciaal voor de kleintjes (en heb best veel spullen ...zie onderschrift ;) )
de meeste paktassen zien er groot uit, dat word meestal ook alleen maar in grootte maten gemaakt en zijn dus al snel te groot / te lang voor die kleintjes.
ik vind het idee van die tas voor honden met wat aanpassingen best een goed idee en anders eventueel een zadeltas zoals in de link hierboven en die dan vastmaken aan een singeltje (dat zou ik dan wel weer een nadeel vinden dat de pony dan gelijk een hele dag met een singel om loopt...).

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 13:34

ik denk bijna dat je met het formaat van de pony ook uit de voeten zou kunnen met rugzak voor de hond in ene grote maat , of ze heel makkelijk moet kunnen aanpassen naar gebruik op een kleine pony...
http://www.dursydog.nl/product/308/635/ ... ack/247201
de xl is voor borstomvang 90 cm tot 140 cm,
eventuele te kort zijnde riemen zijn op zich wel te verlengen., waarschijnlijk zal er iets aan de halsopening verlengd moeten worden om voldoende ruimte voor de hals te realiseren
via mp tweedehandse op de kop zien te tikken in maatje XL en freubelen maar

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:54

Wat een leuk idee! Ben benieuwd wat het wordt! Willen we wel een foto zien!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-13 11:37

Hij is nu nog wat aan de grote kant. De singel is te lang, maar ik heb al bedacht hoe ik dat ga aanpassen, zodat de tassen ook minder massief ogen. Ik ga bij een goede schoenmaker een stuk midden bovenop weg laten halen, dan komt het hele boeltje wat hoger op de rug te liggen. De borstsingel past prima :)
Na aanpassingen zal ik wel een fotootje plaatsen.

LvA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 11:17

Ook ik ben op zoek, en ben dus heel benieuwd Amy of je al wat verder bent gekomen?