Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lisannee93 schreef:Ashley5760 schreef:Ja klopt niet alle springschoenen zijn even fijn, ik had eerst ook die wondjes gaven als ze hele dag ermee liepen maar huidige niet.
Tja of het helpt.... Nu (klopt af) blijven ijzers erop zitten, zonder heb ik nog regelmatig (zeker bij jonge) een ijzer eraf
.
Even offtopic: Je kunt ook je hoefsmid vragen om de takken wat korter te maken, wil ook nog wel eens helpen!
*knip*
vooral die jonge die is achter sneller/treed meer onder dan hij voor 'weg kan' op dit moment.... 9vd10 keer gaat het goed, maarja dat moet 10vd10 keer zijn mijn smid is namelijk dik uur rijden
.
Ragdollcat schreef:xSlvna schreef:Ja vooral de paarden alleen zetten, dát is pas goed.
Ook niet natuurlijk. Maar nog altijd beter dan op stal te houden uit angst voor mogelijke blessures.
Die van mij krijgen tegenwoordig zelden beenbescherming aan tijdens het werk. Ja ze kunnen wel eens een schrammetje oplopen maar dat is het dan ook een schrammetje. Zeker met dit warme weer is beenbescherming veel te warm ook met rijden zou ik er geen om doen. Ragdollcat schreef:xSlvna schreef:Ja vooral de paarden alleen zetten, dát is pas goed.
Ook niet natuurlijk. Maar nog altijd beter dan op stal te houden uit angst voor mogelijke blessures.
Ragdollcat schreef:Mijn paard is heel gelukkig op het land met andere paarden en ja die krijgt weleens wat schrammen en of een wondje van het spelen.
Geneest wel weer hoor.
petraaken schreef:Dat is ook iets wat ik niet snap. beenbeschermers aan op de wei.Die van mij krijgen tegenwoordig zelden beenbescherming aan tijdens het werk. Ja ze kunnen wel eens een schrammetje oplopen maar dat is het dan ook een schrammetje. Zeker met dit warme weer is beenbescherming veel te warm ook met rijden zou ik er geen om doen.
).... Heb nu hele mooie br pro max en veredus (voor springen)... en gebruik ze.... inderdaad nooit...