Naar die wollen (freestyle) pad van Emiel Voest heb ik ook al eens zitten kijken. Dat lijkt me ook wel een kanshebber @poiuytrewq: hoe dik is die pad ongeveer?
@poiuytrewq: leuke foto . Schuurt dat niet aan je benen als je met blote benen rijdt? En heb je die al eens gewassen?
die van Barefoot met dat schapenvachtje erbij lijkt ook wel wat.
Nog iemand ervaring met de bbp's van Zoutewelle? Zien er een beetje uit als die deluxe pad van Emiel Voest eigenlijk.
Rachel_Gipsy
Geplaatst: 19-06-13 23:48
HBZ schreef:
Rachel_Gipsy schreef:
Ik heb ook een paard met een hoge schoft en daarop zit de bbp van Barefoot echt heel lekker!
Heb je gewone barefoot?
Ja gewoon de standaart
Poiuytrewq
Geplaatst: 20-06-13 09:22
Nee zit juist superlekker! Als het warm is ga ik ook altijd lekker met korte broek rijden, op een zadel hoeft je dat niet te proberen . Wassen durf ik niet, ben bang dat ik hem verpest en daar was ie me te duur voor (en het is nog niet nodig na 3 jaar )
Ik heb de deLuxe van Emiel Voest. Zit heerlijk, ik rijd er vaker mee dan met mijn zadel. Je voelt alles, hij vormt goed, stijft goed op als hij van de rug afkomt, en vormt zich weer heel snel naar jou en je paard. Tevens is de stroefheid ook een pluspunt, op de FRA-achtigen schoof ik altijd heel erg, ongeacht mijn broek.
Het enige dat ik wel heb van probleem met de Emiel Voest deluxe pad waar ik eens mee gereden heb is dat ik schuurplekjes krijg ter hoogte van mijn knieën (met rijbroek)... En ik zou in de zomer toch graag eens met een korte broek rijden .
Waar hebben jullie die van Emiel Voest gekocht? Gewoon op z'n website? Ik zoek 'm al een tijdje tweedehands, maar tevergeefs
cynthiar
Geplaatst: 02-07-13 19:58
Ik heb de Ride on pad van Barefoot met schapenvacht en boomloospad van BF eronder. Zo heb je ruggegraatvrijheid en je zit nog lekkerder. Zonder schapenvacht zit je wel stroever.
De Zoutewelle bbp heb ik ook getest, die zit ook wel lekker, maar daar voel je wel de ruggegraat doorheen. Heb hem ook getest met mijn boomloospad eronder en dat zat beter.