Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

fjordnina schreef:mijn thorowgood zadel is overigens ook de cob (T4) versie. Beide zadels zijn aangemeten. De ene kwam aan huis, naar de andere ben ik toe gegaan. De Country mill heeft een binnenbak aan de zadelmakerswerkplaats vast zitten en een zolder met circa 200 2ehandszadels. Dat vond ik de rit wel waard/
AaronYve schreef:fjordnina schreef:mijn thorowgood zadel is overigens ook de cob (T4) versie. Beide zadels zijn aangemeten. De ene kwam aan huis, naar de andere ben ik toe gegaan. De Country mill heeft een binnenbak aan de zadelmakerswerkplaats vast zitten en een zolder met circa 200 2ehandszadels. Dat vond ik de rit wel waard/
Deze heb ik ook voor mijn fjord. Vind het een fijn zadel. Past goed en is licht in gewicht.
Ik heb mijn zadelmaakster laten komen en het zadel is aangemeten voor de mijne.
Ingrid_92 schreef:Kijk eens in mijn profiel, komt de bouw overeen? Dan kan ik wel kijken wat voor zadel er op ligt. Uit mijn hoofd weet ik het niet. Hij is ieder geval ook formaat tank. Zadelpasser was er maandag en het zadel ligt goed.
Ingrid_92 schreef:Ingrid_92 schreef:Kijk eens in mijn profiel, komt de bouw overeen? Dan kan ik wel kijken wat voor zadel er op ligt. Uit mijn hoofd weet ik het niet. Hij is ieder geval ook formaat tank. Zadelpasser was er maandag en het zadel ligt goed.
Ik heb van de week nog gekeken wat voor zadel het is. Het is een zadel van fairfax en zit echt als een huis.
[ Afbeelding ]