Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
HarriesHorse schreef:Wij hebben ook een zadel op maat laten maken door haar, maar dit is hem helaas niet geworden.
Lag voor helemaal niet goed, de oude lag dan beter...hele teleurstelling maar Jitske heeft gewoon een moeilijke rug..
Maar wie weet komt het met special wel goed, want ze maakt wel hele mooien
Nicole schreef:HarriesHorse schreef:Wij hebben ook een zadel op maat laten maken door haar, maar dit is hem helaas niet geworden.
Lag voor helemaal niet goed, de oude lag dan beter...hele teleurstelling maar Jitske heeft gewoon een moeilijke rug..
Maar wie weet komt het met special wel goed, want ze maakt wel hele mooien
Die fryso had ze toch rug problemen door gekregen? en doordat ze de verkoop in ging hebben jullie zadel toch afgezegd?

_MV_ schreef:Maar waarom zou je niet alle drie de zadelpassers/makers langs laten komen? Dat is je goed recht en alleen zo kan je ze met elkaar vergelijken. Ik vind er niks vreemds aan. Het is een heel bedrag, het is geen pak melk wat je ‘even’ koopt. Van Ninon weet ik dat ze in eerste instantie alleen langskomt om te bekijken óf ze wat voor je kan betekenen. Je hoeft niks te kopen…

Kelly_Taco schreef:Ninon maakt haar zadels helemaal zelf met de hand.
. Succes!!! 
S_en_Z schreef:En lieverd. Ergens in de wet staat dat als n zadel binnen 1 of 2 weken niet goed blijkt te zijn dat de verkoper hem dan terug dient te nemen.
Het is dus geen "service" van Custom. Ze zijn het VERPLICHT! Evenals bij alle andere zadelmakers.
nadita schreef:S_en_Z schreef:En lieverd. Ergens in de wet staat dat als n zadel binnen 1 of 2 weken niet goed blijkt te zijn dat de verkoper hem dan terug dient te nemen.
Het is dus geen "service" van Custom. Ze zijn het VERPLICHT! Evenals bij alle andere zadelmakers.
Hier wil ik toch nog even op reageren. Bij Custom geven ze je de mogelijkheid het zadel vrijblijvend 2 weken te proberen. Als je niet tevreden bent, dan passen ze het kostenloos aan. En mocht je op een gegeven moment toch nog zeggen dat het niet bevalt, dan hoef je het zadel niet af te nemen.
Dat is iets anders als wanneer een zadel niet goed blijkt te zijn.
Heb zelf een Custom laten maken. Het is (nog) niet helemaal zo als het moet zijn voor mijn paard. Ze doen er alles aan om dat op orde te krijgen. En ik krijg, door mijn ziekte, meerdere weken de tijd om het zadel te proberen. Kostenloos! Dat is heel duidelijk WEL service en geen verplichting. Mocht ik na die tijd toch besluiten dat ik het zadel niet wil, omdat ik er toch niet lekker op zit oid, dan nemen ze het gewoon terug.
In mijn ogen een topservice. Ken geen andere zadelmaker die op no-cure-no-pay basis werkt.